Gå til innhold

Fordeler ved å være singel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av å være singel, savner en kjæreste. Så nå trenger jeg noen påminnelser på at singellivet kan være ganske greit det også:fnise:

Fordeler: 

- Jeg kan tenke på bare meg selv, gjør det jeg vil når jeg vil, uten å ta hensyn.

- Jeg kan flørte med andre. 

- Jeg kan se så mange episoder jeg vil av en serie uten å måtte vente på han andre:laugh:.

Flere?

Anonymkode: 76940...7bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen som stryker deg over kinnet når du lager mat.

Det er ingen som forstyrrer matroen med å spørre deg om dagen din.

Det er ingen som spør deg hva du vil se på.

Det er ingen som kommer med forslag om noe å se på sammen.

Det er ingen som spør deg om du kan flytte deg litt så vedkommende også får plass i sofaen, sammen med deg.

Det er ingen som går til sengs sammen med deg, holder om deg.

Anonymkode: 3d358...6dc

• Liker 4
Skrevet

Jeg er på vei ut av et forhold, og det jeg gleder meg til er:

• Bare mitt eget rot å ta hånd om, gleder meg til å slippe å plukke opp ting etter andre og bare vaske etter meg selv
  • Å sove alene igjen, uten at en tung mannekropp moser meg om natta og gjør meg alt for varm
  • Jeg trenger ikke å ta hensyn om kjæresten min synes jeg er for mye med vennene mine
  • Jeg kan overnatte når og hvor jeg vil
  • Jeg kan reise med vennene mine uten å forhøre meg med noen andre først
  • Jeg kan spise det jeg vil til middag hver eneste dag
  • Jeg er egoistisk og får leve ut den egoistiske drømmen igjen <3

Anonymkode: 42eef...e67

• Liker 3
Skrevet

Slipper krangling, meldinger, ringing, sjalusi.

Kan reise over lengre tid uten å savne noen så det gjør vondt!

Pleie egne interesser og felt.

Anonymkode: 961f5...b57

• Liker 1
Skrevet

Bruk tiden godt på å bli kjent med deg selv og hva slags verdier du ønsker til ditt neste forhold. 

Singellivet er herlig. 

Lær deg å være uavhengig av en mann. Beste følelsen ever. 

Du er ikke singel. Du er Selvstendig ;)

• Liker 2
Gjest Polybios
Skrevet (endret)

Man kan gjøre som man vil uten og måtte ta hensyn til andre

Er egentlig bare fordeler med å være singel.

Endret av Polybios
Skrevet

Slipper masse mas. Kan gjøre hva man vil. Mer fritid. Flørte rundt med kjekke menn. Slippe kritikk for hvordan man ser ut naken. Bre seg ut på tvers av senga. Ahhhh... skal man egentlig med menn, a? 😁👌🏻🎉

Anonymkode: 28ae9...bff

Skrevet

Du må heller se på hvilke ulemper det er med å være single.

- Noe begrenset tilgang til daglig sex (men det har jo de som har vært sammen lenge også...)

Tror ikke det er flere.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen som stryker deg over kinnet når du lager mat.

Det er ingen som forstyrrer matroen med å spørre deg om dagen din.

Det er ingen som spør deg hva du vil se på.

Det er ingen som kommer med forslag om noe å se på sammen.

Det er ingen som spør deg om du kan flytte deg litt så vedkommende også får plass i sofaen, sammen med deg.

Det er ingen som går til sengs sammen med deg, holder om deg.

Anonymkode: 3d358...6dc

Nå må vi se på fordelene, ikke ulempene :klem:

Skrevet
57 minutter siden, Nmtt skrev:

Bruk tiden godt på å bli kjent med deg selv og hva slags verdier du ønsker til ditt neste forhold. 

Singellivet er herlig. 

Nå har jeg vært singel i snart 5 år, så jeg er klar for litt avhengighet:fnise:

Skrevet

Jeg kan se akkurat så mange dårlige filmer jeg vil, eller kaste bort tiden på andre ting, uten at noen legger seg opp i det.

Jeg er fri til å pleie interessene mine, eller bare henge på sofaen om jeg vil, uten at det er noen som krever tiden min.

Jeg kan bruke penger på hva jeg vil, og har bedre økonomi.

Jeg kan la leiligheten min være akkurat så kaotisk jeg vil. 

Ingen som spør om hvordan vi møttes, om vi skal gifte oss, om vi ikke skal gjøre det Facebook-offisielt, og andre spørsmål om forholdet.

Anonymkode: 61d36...ee1

Skrevet

Slippe krangling og surt ansikt
Frihet til å gjøre hva jeg vil på fritiden min
Lage middag jeg liker hver dag
Jeg har bedre økonomi, sparekontoen øker
Kan se film/serie jeg vil se, når jeg vil se det
Kan være ute på besøk/ha besøk så ofte og så lenge jeg vil
Reise der jeg vil
Vaske kun egne klær
Slippe maset om sex
Sover mye bedre alene

Anonymkode: a4557...dfb

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Nmtt skrev:

uk tiden godt på å bli kjent med deg selv og hva slags verdier du ønsker til ditt neste forhold. 

Singellivet er herlig. 

Kan skrive under på dette!!!! Jeg er mann da :)  Men gjør det jeg vil når jeg vil uten å spørre noen, reiser dit jeg vil uten å måtte inngå kompromisser. Etter flere tiår som familiemann  kan jeg nå tenke bare på meg selv. Hjelper mine barn som er voksne så langt som mulig, men de klarer jo seg selv nå. Ser ikke bortifra at jeg innleder et forhold igjen. Men da skal jeg være nøye med hvem jeg velger som partner. Finne en med felles verdier og interesser som er lojal og trofast. Om ikke er singelivet det som venter resten av livet, og det er bedre en å leve i et bedrag.

• Liker 1
Skrevet

Har veldig ambivalente følelser rundt dette.

Jeg savner kjæreste, men siden det virker så usannsynlig for meg later jeg som om singellivet har så mye fint ved seg. Det er kjipt å se lykkelige par overalt, og det hjelper ikke at alle single sier de er så lykkelige uten kjæreste heller.

Selv om jeg vet det fins andre ulykkelige single som meg, og ulykkelige par.

Gjest Axl Rose
Skrevet

Ingen krangel

Ingen utroskap

Mer tid til venner 

Gjør hva faen jeg vil uten at noen skal stikke nesa si opp i det

Kan ha sex med hvem jeg vil og flørte med hvem jeg vil.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg vært singel i snart 5 år, så jeg er klar for litt avhengighet:fnise:

Singel i 4,5 år og det er ikke sånn at jeg utelukker folk altså. Jeg bare stresser ikke med det ved å date i hytt og pine heller. Hakke vært på en eneste date siden 2014 😂. Tar det rolig og som det kommer. Enn så lenge trives jeg med å ikke være avhengig av noen. Ihvertfall når jeg hører alle utroskapshistorier rundt omkring, og selv vært den som folk har vært utro med. Nei takk, da er jeg heller alene. 

Skrevet

Jeg jobber på et omsorgssenter hvor det bor et pleietrengende ektepar. Han gjorde alt for henne, stelte henne, lagde mat og ville gjøre alt det vi personalet egentlig skulle gjøre. Men nå er han blitt fullstendig pleietrengende og har falt helt sammen - blitt forvirret og sint. Hvorfor? Fordi hun har mast hull i hodet på han så lenge nå at han er blitt helt utslitt psykisk og fysisk. Hun er så avhengig av han og freaker bare han går ut av rommet. Sykelig avhengig. Det får meg til å ville fortsette å være singel, og ihvertfall ikke ende opp på sykehjem sammen med ektemannen min 😳😂 Dør han før henne så kommer hun til å falle så alvorlig sammen. Så selvstendighet og uavhengighet har jeg funnet ut at er den beste fordelen med singellivet 🙏 Og ikke minst at ingen forventer noe av meg og omvendt.

Anonymkode: 5eb56...16d

Skrevet

Nå var jeg i et forhold ganske lenge, og det var ikke særlig bra på slutten så det å være singel er egentlig deilig. Jeg savner ikke å bo sammen med noen i hvert fall. Det er nok andre ting jeg savner mer. 

Jeg kan gjøre hva jeg vil når jeg vil. 

Jeg slipper mas om "når er det middag?" Trenger ikke å lage middag engang hvis jeg ikke vil det. 

Jeg kan la oppvasken stå til morgenen etter uten at noen maser om det, og jeg kan rote uten at noen maser om det. 

Jeg kan sitte oppe lenge uten at noen blir sur for det. 

Jeg slipper å være med på kjipe familieselskap. 

• Liker 1
Skrevet

Sitte på do med døra åpen, prompe og rape når du må, ligge så spredd du vil i senga, snakke med hvem du vil på byen uten å føle at kjæresten ikke ville ha likt det, være med venninder når du vil og ikke måtte kutte ned tiden eller spørre om det passer for kjæresten din, slippe å måtte stresse over hva kjæresten gjør når han er med venner og på byen :) og slippe å se serier du egentlig ikke syns er spennende, bare fordi det er yndlingsserien hans eller høre på uinteressante meninger om fotballen eller boksing eller whatever:P 

Anonymkode: 69381...98a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...