Sirra Skrevet 30. januar 2005 #1 Skrevet 30. januar 2005 Hei! Jeg er ny her inne på forumet, og vet ikke engang om jeg skriver innlegget på rett plass...ler... Men, er det noen her som har erfaring med Rosenrot når man bruker antidepressiva??? Jeg har lest på noen plasser at det i det siste er kommet advarsler mot det, men hva er egentlig faren med dette??? Noen som vet??? Klemza fra Sirra. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #2 Skrevet 31. januar 2005 Hei, jeg jobber i helsekost, og det eneste jeg har hørt er at rosenrot ikke kan brukes av maniskdepressive. Og man bør snakke med legen sin hvis man bruker medisiner og vil prøve urtemedisin.. Jeg ville nok ha sluttet med medisinene og bare forsøkt rosenrot, hvis du har depresjoner og ikke psykoser, selvsagt..
Gjest GreenSky Skrevet 31. januar 2005 #3 Skrevet 31. januar 2005 Jeg ville nok ha sluttet med medisinene og bare forsøkt rosenrot' date=' hvis du har depresjoner og ikke psykoser, selvsagt..[/quote'] Å råde noen til slikt kan medføre drastiske og farlige konsekvenser. Hør med legen før noen vurderer å slutte!
Gjest Bellatrix Skrevet 31. januar 2005 #4 Skrevet 31. januar 2005 Enig med Greensky. Ikke slutt med medisinene uten klarsignal fra legen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå