AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #1 Skrevet 30. november 2017 La oss si at en du hadde god kjemi med og likte å prate med, plutselig sa at han likte deg. Er det stor sjans for at man begynner å mislike den personen, når du ikke er interessert? Eller hvordan tenker dere når dere får interesse fra menn dere ikke liker på den måten. Ser dere på mannen med andre øyne, i positiv eller negativ forstand? Anonymkode: 3637e...9e4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #2 Skrevet 30. november 2017 ikke negativt i det hele tatt kan være med på å "åpne øynene opp" for noen, spesielt hvis man respekterer og setter pris på den personen fra før Anonymkode: 11241...534 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #3 Skrevet 30. november 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: ikke negativt i det hele tatt kan være med på å "åpne øynene opp" for noen, spesielt hvis man respekterer og setter pris på den personen fra før Anonymkode: 11241...534 Men hva tenker dere egentlig i de situasjonene hvor dere ignorerer personen fordi dere ikke liker den tilbake? Det er ikke hat eller at dere ser negativt på ham på noen måte? Anonymkode: 3637e...9e4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #4 Skrevet 30. november 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: La oss si at en du hadde god kjemi med og likte å prate med, plutselig sa at han likte deg. Er det stor sjans for at man begynner å mislike den personen, når du ikke er interessert? Eller hvordan tenker dere når dere får interesse fra menn dere ikke liker på den måten. Ser dere på mannen med andre øyne, i positiv eller negativ forstand? Anonymkode: 3637e...9e4 Tenker ikke så mye om det. Er ærlig med vedkommende. Ser ikke ned på ham. Kvinner som ser ned på menn som liker dem, men som de ikke selv har noe interesse for, er bånn og lavmål. Anonymkode: c7812...225
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #5 Skrevet 30. november 2017 Husker jeg pleide å tenke at "han har i hvertfall god smak" :), hvis det i utgangspunktet var en gutt/mann jeg ikke likte på den måten tilbake. Hat: selvfølgelig ikke. Negativitet: det kommer an på andre ting, det at han sa han likte meg ville stort sett vært positivt, det i seg selv er jo ikke et dårlig trekk ved noen? Men kan jo hende man blir litt avmålt, syns det er vanskelig, det er lett å være litt avvisende, for man vil jo ikke gi falske forhåpninger. Det har ingen ting med å mislike å gjøre. Vanligvis: at noen liker en er posetivt. Anonymkode: efd45...d1c 2
Gjest Uhumskheter Skrevet 30. november 2017 #6 Skrevet 30. november 2017 Det blir alltid ubehagelig å fortsette å være venner, så trekker meg litt unna. Men er ikke slem eller ser negativt på personen i det hele tatt. Blir bare en ubalanse i forholdet som jeg syns er ubehagelig.
Frøken_fjong1 Skrevet 30. november 2017 #7 Skrevet 30. november 2017 Ja! Jeg ser negativt på en person som liker meg. Men det har egentlig lite med at han liker meg, mer med at han er sykt innpåsliten og ekkel i oppførselen. Dette har pågått i 4-5 år! Jeg er svært avvisende og direkte mot han , men likevel gir han ikke opp. 😩 Jeg vil bare ha fred fra han. 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #8 Skrevet 30. november 2017 På ungdomsskolen/vgs var det ganske krise å bli likt av feil person. Men nå er det jo ikke et problem, med mindre han er kjip og ekkel. Anonymkode: a9e84...087 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. november 2017 #9 Skrevet 30. november 2017 Bare om han er innpåsliten og/eller ikke tar et nei for et nei. 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #10 Skrevet 30. november 2017 MIsliker mennesker som trår på mine intimsoner, er ubehagelige eller på andre måter gir dårlig inntrykk. Jeg tror jeg er i mindretall når det gjelder dette, men jeg misliker komplimenter på utseende fra mennesker jeg ikke kjenner godt. Det blir så personlig og nært sagt av noen jeg ikke kjenner, den type kommentar kommer også ofte fra mennesker som tror at alle liker alle komplimenter og sier noe de tror alle kvinner liker å høre. Liker bedre å ha en samtale og tulle med en mann jeg holder på å bli kjent med, og ta det veldig sakte og gradvis. Det er ikke noe problem å flørte i seg selv, og dersom jeg synes noen er ubehagelige avviser jeg dem høflig (ikke at det skjer så ofte), selv om jeg kan være dømmende i tankene. Noen menn er nøytrale eller hyggelige og flørter uten at jeg liker dem, det er helt ok og ikke noe jeg dømmer dem for, selvsagt Anonymkode: 310bc...a9c 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #11 Skrevet 30. november 2017 39 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Ja! Jeg ser negativt på en person som liker meg. Men det har egentlig lite med at han liker meg, mer med at han er sykt innpåsliten og ekkel i oppførselen. Dette har pågått i 4-5 år! Jeg er svært avvisende og direkte mot han , men likevel gir han ikke opp. 😩 Jeg vil bare ha fred fra han. 11 minutter siden, Evilposelos skrev: Bare om han er innpåsliten og/eller ikke tar et nei for et nei. Ja, jeg skulle påpekt i HI at jeg snakker om menn som er respektfulle og aksepterer et nei, og som ikke er pågående eller ekle! Så klart man ser negativt på de! Anonymkode: 3637e...9e4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #12 Skrevet 30. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hva tenker dere egentlig i de situasjonene hvor dere ignorerer personen fordi dere ikke liker den tilbake? Det er ikke hat eller at dere ser negativt på ham på noen måte? Anonymkode: 3637e...9e4 Det handler bare om at hun ikke helt vet hvordan hun skal forholde seg til deg, og ikke ønsker å gi deg falske forhåpninger. Hun hater deg ikke, hun misliker deg ikke en gang. Jeg har vært i denne jentas situasjon, og den eneste grunnen til at jeg ignorerte han som ville ha meg var at jeg ikke visste hvordan jeg skulle forholde meg til situasjonen. Jeg har fortsatt ganske dårlig samvittighet for det. Anonymkode: 180f0...3aa 8
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #13 Skrevet 1. desember 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hva tenker dere egentlig i de situasjonene hvor dere ignorerer personen fordi dere ikke liker den tilbake? Det er ikke hat eller at dere ser negativt på ham på noen måte? Anonymkode: 3637e...9e4 Nei det er ikke hat. Jeg ville tenkt at det var tøft at han sa det, og tatt det som et kompliment, ikke fått noe hat for personen med mindre han begynte å stalke meg og fortsette å være påtrengende/oppsøkende når jeg hadde sagt fra at jeg ikke var interessert, det ville vært ubehagelig og kunne gått over i hat og gremmelse. Om han trekker seg vekk i høflighet og respekt så er det best, da ville jeg også fortsatt ha respekt for han. Anonymkode: 28d95...bbf
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #14 Skrevet 1. desember 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke hat. Jeg ville tenkt at det var tøft at han sa det, og tatt det som et kompliment, ikke fått noe hat for personen med mindre han begynte å stalke meg og fortsette å være påtrengende/oppsøkende når jeg hadde sagt fra at jeg ikke var interessert, det ville vært ubehagelig og kunne gått over i hat og gremmelse. Om han trekker seg vekk i høflighet og respekt så er det best, da ville jeg også fortsatt ha respekt for han. Anonymkode: 28d95...bbf Hva om man er kolleger, og man må forholde seg til hverandre i hverdagen? Ville du klandret han for valget om å prøve seg? Anonymkode: 3637e...9e4
Gjest NotNaomi Skrevet 1. desember 2017 #15 Skrevet 1. desember 2017 Det kommer jo helt an på da. Om vi har blitt kjent og jeg har i en eller flere samtaler gitt utrykk for at jeg ikke er interesset i noe romantisk for tiden,og han likevel gjør fremstøt,så tenker jeg at han ikke har hørt et ord av hva jeg har sagt. Liker jo folk som dveler en smule ved det en sier. Så kan bli irritert da. Eller om vedkommende ikke tar et pent nei for et nei og fortsetter Det jeg da vil oppfatte som mas! Er det en jeg kun har snakket sånn mer overfladisk med,og så innrømmer at han liker meg,så tar jeg det som et kompliment. Begynner jo ikke å mislike ham da! Men vil nok bli mer distansert for å ikke gi falske forhåpninger.
Elaine Marley Skrevet 1. desember 2017 #16 Skrevet 1. desember 2017 Jeg hater dem ikke. Det er jo litt voldsomt, men det kan bli så ubehagelig at jeg ikke vet hvordan jeg skal forholde meg til han, så da kan det jo bli til at jeg ignorer uten at det er noe vondt ment. Om vi var kolleger så hadde jeg prøvd å ha et profesjonelt forhold til han, men jeg ville ikke klandret han for å prøve seg. Så lenge han respekterte et nei, men det kunne sikkert ha vært litt ubehagelig i begynnelsen etter at han hadde prøvd seg. Rett og slett fordi jeg ikke liker å såre folk.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #17 Skrevet 1. desember 2017 At en person sa han likte meg får meg til å åpne øynene. Det er det som skjedde med han jeg likte nå og. det er bare et problem. Jeg sliter med tillit og selvhat og er så siker på at vedkommende bare skal ha sex. At han etter hvert vil få bekreftet at jeg ikke er bra likevel og dumpe meg. Jeg er redd han lyver. Derfor får ieg på en måte et dårlig bilde av han og når han innrømmer slik selv om han klarte å vekke følelser, Anonymkode: 31dd6...335 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #18 Skrevet 1. desember 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om man er kolleger, og man må forholde seg til hverandre i hverdagen? Ville du klandret han for valget om å prøve seg? Anonymkode: 3637e...9e4 Du.. Du må begynne å legge denne saken bak deg, det er ikke bra å være så «obsessed» over en person som avviste deg. Anonymkode: 180f0...3aa 5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #19 Skrevet 1. desember 2017 54 minutter siden, Elaine Marley skrev: Jeg hater dem ikke. Det er jo litt voldsomt, men det kan bli så ubehagelig at jeg ikke vet hvordan jeg skal forholde meg til han, så da kan det jo bli til at jeg ignorer uten at det er noe vondt ment. Om vi var kolleger så hadde jeg prøvd å ha et profesjonelt forhold til han, men jeg ville ikke klandret han for å prøve seg. Så lenge han respekterte et nei, men det kunne sikkert ha vært litt ubehagelig i begynnelsen etter at han hadde prøvd seg. Rett og slett fordi jeg ikke liker å såre folk. Ville du ignorert han og vært litt kald? Ikke søkt kontakt osv.. Anonymkode: 3637e...9e4
Elaine Marley Skrevet 1. desember 2017 #20 Skrevet 1. desember 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville du ignorert han og vært litt kald? Ikke søkt kontakt osv.. Anonymkode: 3637e...9e4 Kjenner jeg meg selv rett, så ville jeg nok det. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå