AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #1 Skrevet 30. november 2017 Hei. Jeg holder på med et arbeidskrav og lurer på hvordan dere drøfter temaer. Velger dere å drøfte underveis eller deler dere oppgaven så den første delen av oppgaven er feks fordeler og så tar dere ulemper ? Anonymkode: c1397...559
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #2 Skrevet 30. november 2017 Jeg liker best å få god flyt i teksten. Da er den best å lese, synes jeg. Og tekster som er gode å lese gir et bedre inntrykk enn tekster som er tunge eller usammenhengende. Det er mange måter å få til flyt på, men for meg fungerer det best å snakke om fordeler og ulemper ved ett undertema først, deretter fordeler og ulemper ved neste undertema. Rekkefølgen på disse undertemaene prøver jeg å få så logisk som mulig, slik at det går an å få en grei overgang fra ett tema til neste. De gangene jeg har forsøkt meg på alle fordeler først og alle ulemper etterpå, kunne jeg like gjerne satt opp hver sin punktliste; en for positive og en for negative ting. Jeg får det ikke til å flyte særlig godt på den måten, m.a.o. Anonymkode: 1372d...677
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #3 Skrevet 30. november 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker best å få god flyt i teksten. Da er den best å lese, synes jeg. Og tekster som er gode å lese gir et bedre inntrykk enn tekster som er tunge eller usammenhengende. Det er mange måter å få til flyt på, men for meg fungerer det best å snakke om fordeler og ulemper ved ett undertema først, deretter fordeler og ulemper ved neste undertema. Rekkefølgen på disse undertemaene prøver jeg å få så logisk som mulig, slik at det går an å få en grei overgang fra ett tema til neste. De gangene jeg har forsøkt meg på alle fordeler først og alle ulemper etterpå, kunne jeg like gjerne satt opp hver sin punktliste; en for positive og en for negative ting. Jeg får det ikke til å flyte særlig godt på den måten, m.a.o. Anonymkode: 1372d...677 Okei , tusen takk! Det gir mening Anonymkode: c1397...559
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå