Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å fly på veggen! Jeg har flyttet til et nytt sted for å studere. Jeg er sikker på at 90% av befolkningen her er studenter, og det er typ 5 butikker ol. Så ikke akkurat flust av jobber. Prøvd å søke steder litt unna her og, men får aldri svar tilbake. Også er det mange jobber jeg ikke kan søke på for det passer ikke i forhold til forelesninger..Trenger penger og trenger noe å gjøre så ikke alt bare er skole, skole, skole:bond:Er fra en by i Østfold og der er det i hvertfall hundre gatekjøkken man kan få jobb i med en gang, her er det liksom én kebab/pizza-sjappe...

Flere studenter som sliter med det samme?

Anonymkode: c9137...939

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Posten? De trenger ofte folk for sortering og klargjøring

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, ilga skrev:

Posten? De trenger ofte folk for sortering og klargjøring

Har prøvd i butikken som har posten.. Kanskje jeg kan sende en åpen søknad om posten spesifikt? 

Skrevet

På sykehuset eller sykehjem bør det være muligheter.F eks innen kjøkken/kantine og renhold.

Anonymkode: 03762...925

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Har prøvd i butikken som har posten.. Kanskje jeg kan sende en åpen søknad om posten spesifikt? 

Du får nok ikke jobb i kun Posten-delen av en butikk med mindre du har mye erfaring med det. Som regel er det 1 - 2 stk per butikk som jobber fulltid med kun Posten, avhengig av størrelsen av butikken selvsagt. 

Anonymkode: 9cefc...179

Skrevet

Jeg jobber med chat online. Besvarer meldinger via tekst. Ikke noe å bli rik av men helt ok.

Skrevet (endret)
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Prøv på Postens terminalen . Der sorteres post før den går videre

Endret av ilga
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får nok ikke jobb i kun Posten-delen av en butikk med mindre du har mye erfaring med det. Som regel er det 1 - 2 stk per butikk som jobber fulltid med kun Posten, avhengig av størrelsen av butikken selvsagt. 

Anonymkode: 9cefc...179

Jeg mente Post -terminalen, der post sorteres

Skrevet

telefonsupport/salg av et slag? hvor du jobber hjemmefra.

Skrevet

Finnes det noe vikarbyrå der? Hoteller, restauranter, barnehager, aldershjem, lager, fabrikker osv? Skriv søknader og ta deg en runde (på dagtid når de som ansetter er på jobb) og presenter deg selv. Det er lettere å ansette en hyggelig person man har møtt enn et eller annet navn man kun har sett på mail.

Anonymkode: 95239...4cb

Skrevet
15 timer siden, Karoshh skrev:

Jeg jobber med chat online. Besvarer meldinger via tekst. Ikke noe å bli rik av men helt ok.

Det kunne jeg tenkt meg. Hva slags chat online og hvor? 

Skrevet
1 minutt siden, Polly Ester skrev:

Det kunne jeg tenkt meg. Hva slags chat online og hvor? 

Hun jobber med sex-chat.

Anonymkode: 2cf1d...0ef

Skrevet

Har de sykehjem i området? Barnehage eller skole der du kan stille som vikar?

Anonymkode: 75caf...934

Skrevet
30 minutter siden, ilga said:

Jeg mente Post -terminalen, der post sorteres

Det finnes nok ikke postterminal på et så lite sted som bare har ett gatekjøkken. :P 

Anonymkode: 64e06...df0

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun jobber med sex-chat.

Anonymkode: 2cf1d...0ef

Åh, det tenkte jeg ikke på kunne være noen mulighet engang, jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...