Gå til innhold

Senkveld nedlegges! Dagens gladnyhet :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/p6LLM6/thomas-og-harald-gir-seg-med-senkveld

Det komiske er at man fremstiller det som om de gir seg frivillig. En klassisk situasjon av «si opp frivillig eller bli oppsagt» :)

Og at de sier de «gir seg på topp». De var vel «på topp» i 2003-04 kvalitetsmessig og i 2009 seertallmessig, og i den senere tid har det vært katastrofalt dårlige tall:

https://www.dn.no/etterBors/2017/11/30/1407/Tv/senkveld-har-mistet-339000-seere-na-legges-programmet-ned

Jubelen vil ingen ende ta i det norske hjem etter denne gladsaken :)

• Liker 32
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig! Er så lei av de og programmet deres.

Anonymkode: 4eb70...214

• Liker 26
Skrevet

Nja, blir vel bare erstattet med noe av det samme bare med andre programledere...

Anonymkode: e4a3e...3ec

• Liker 7
Skrevet

Folk som jubler over slikt må ha lite å ta seg til. Er det programmer jeg ikke liker så lar jeg bare være å se på dem. Jeg bryr meg jo ikke noe om de fortsatt går eller ikke.

Anonymkode: a588c...f0d

• Liker 20
Skrevet

Så deilig, er fakrisl dritt lei de to

• Liker 12
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Folk som jubler over slikt må ha lite å ta seg til. Er det programmer jeg ikke liker så lar jeg bare være å se på dem. Jeg bryr meg jo ikke noe om de fortsatt går eller ikke.

Anonymkode: a588c...f0d

Jeg ser ikke på dem. Syns det er på tide at noen nye får slippe til. Håper de blir byttet ut med noe bedre. Så dritt lei de to trynene selvom jeg ikke følger med

• Liker 6
Skrevet

Ossen kan man la seg selv bli dritt lei av det? Er det ikke bare å la være å se? Forøvrig er det folk som mister arbeidsplassen sin, ser ikke at det er en "gladsak"?

Anonymkode: 985f8...de7

• Liker 8
Gjest chisandra
Skrevet

Må bare spørre dere som er drittlei: Har dere ikke noe valg? Det går jo så mye, på så mange kanaler?

Jeg sluttet å se på senkveld for mange, mange år siden - ergo så setter det ikke i sving en eneste følelse hos meg at det slutter heller :icon_lol:

Skrevet

Legg ned "Line fikser kroppen" også så begynner det å likne på noe.

Anonymkode: b14d9...720

• Liker 9
Gjest Polybios
Skrevet
Akkurat nå, chisandra skrev:

Må bare spørre dere som er drittlei: Har dere ikke noe valg? Det går jo så mye, på så mange kanaler?

Jeg sluttet å se på senkveld for mange, mange år siden - ergo så setter det ikke i sving en eneste følelse hos meg at det slutter heller :icon_lol:

Jeg vil tippe at de ikke har lært seg hvordan man skifter kanal eller skrur av tven når det er noe de ikke liker.

Eller kanskje noen holder en pistol mot hodet til dem og tvinger dem til å se på.

Gjest chisandra
Skrevet
Akkurat nå, Polybios skrev:

Jeg vil tippe at de ikke har lært seg hvordan man skifter kanal eller skrur av tven når det er noe de ikke liker.

Eller kanskje noen holder en pistol mot hodet til dem og tvinger dem til å se på.

Høres nesten slik ut :)

Skrevet

Jeg har vært veldig lei deres stil lenge. Humorprogram er fint når humor står i fokus. I deres programmer er det som regel dem selv og gjerne ispedd deres nakne kropper som blir greia. Jeg er veldig lei av ansiktene deres, så nå ble jeg lettet og sa "Takk!" ut i rommet da jeg leste det. :) 

Anonymkode: 51137...8a8

• Liker 8
Skrevet

På tide! Det eneste skåret i gleden er at de faktisk får lov til å holde på hele våren før de gir seg!

Jeg har ikke sett på Senkveld på mange år. Synes det ble mye dårlig humor og selv når de hadde interessante gjester, så klarte de å ødelegge intervjuene med å stille uinteressante spørsmål. Jeg ser heller på film på en fredagskveld, så det har ikke vært noe "problem" for meg at de har fått holde på i så mange år, men nå kan det jo hende at det kommer noe som er verdt å se på :) Om det skulle komme et nytt program i samme sjanger kan jo det også bli greit, med nye programledere!

Anonymkode: a92ec...628

• Liker 8
Skrevet

Jeg var ærlig talt ikke klar over at dette programmet fremdeles ble sendt! :fnise:D et må være MINST 10 år siden jeg fikk med meg noe som helst fra de guttene der...

Jeg håper at TV-kanalene snart kan kvitte seg med blant annet Idol, "skal vi danse" og The Voice også...

Anonymkode: f7777...81b

• Liker 7
Skrevet

Jaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymkode: a9208...279

• Liker 5
Skrevet

Hva er vitsen med å irritere seg over et program? Det er så enkelt som å la være å se på det. Værre er det faktisk ikke. Skal jeg klage over alt jeg syns er tull i denne verden, men som ikke angår meg i det hele tatt så vil jeg da aldri få tid til noe annet. 

Anonymkode: 848d6...0e8

• Liker 3
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ossen kan man la seg selv bli dritt lei av det? Er det ikke bare å la være å se? Forøvrig er det folk som mister arbeidsplassen sin, ser ikke at det er en "gladsak"?

Anonymkode: 985f8...de7

De mister ikke jobben, de skal fortsatte jobbe i TV2.

Anonymkode: f5edc...91a

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror det er bra for dem å gi seg. Det kan fortsatt glimte til, men fryktelig mye går på rutine og virker slitent. 

• Liker 4
Skrevet

Nei, nå får det forsyne meg være nok her! Thomas og Harald er hedersmenn som har gledet det norske folk fredagskveldene i 15 år! De fortjener bedre enn dette!

Anonymkode: c398d...0ab

• Liker 6
Skrevet

Dette synes jeg er trist :( Har fulgt med på programmet i alle år.

Anonymkode: 73c68...155

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...