M2000 Skrevet 30. november 2017 #1 Skrevet 30. november 2017 (endret) Hei, jeg klarer aldri bestemme meg for hva jeg skal kjøpe i julegave til kjæresten(21) min.. Vurderer dobbeltdyne da men kan jo bli dyrt for han senere siden han må kjøpe enda dyrere sengesett.. hjelp.. tips? nå har jeg endret innlegget, ingen flere misforståelser håper jeg. Endret 1. desember 2017 av M2000 Misforståelser
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #2 Skrevet 30. november 2017 Det var mye å lese... uten melllom..' sorry.. Orket ikke ålese. Anonymkode: 42a07...000
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #3 Skrevet 30. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det var mye å lese... uten melllom.rom sorry.. Orket ikke ålese. Anonymkode: 42a07...000 Anonymkode: 42a07...000
Nanami Skrevet 30. november 2017 #4 Skrevet 30. november 2017 Jeg skjønner ikke helt hva spørsmålet er. Kjæresten din er 21, har dårlig humør fordi han har fått seg ny leilighet og derfor har dårlig økonomi. Du tenker å kjøpe en dobbeltdyne, trekk OG skjorter til ham til jul, fordi du vet han kommer til å bruke mye på din. Er du helt sikker på det? I så fall burde dere kanskje ta en prat om å kjøpe litt billigere gaver. Dobbeltdyne og trekk er ikke billig, og hvis du skal slenge med noen skjorter og i tillegg har kjøpt øl i julekalender så tenker jeg at du legger lista alt for høyt for noen som i utgangspunktet ikke har så god råd. Hvis du går for dobbeltdyna likevel, synes jeg det er en helt konge løsning. Jeg og samboer sov også under samme enkeltdyne før, og det var utrolig deilig å bytte til dobbeltdyne. Vi kan ligge under samme dyne OG på hver vår kant i senga. Helt perfekt
M2000 Skrevet 30. november 2017 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2017 Sorry skrev på tlf så ble litt rotete oppi her😅 spørsmålet er da om dere har noe enda bedre jeg kan gi eller dette med dobbeltdyna er en god ide. Sorry for mye rot men tusntakk til dere som gidder å lese😅
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #6 Skrevet 30. november 2017 Ikke kjøp så dyr gave. Ikke mas om sex når han har det vanskelig. Snakk med ham om han ønsker det, eller la ham få slippe dersom han foretrekker det. Du kan ikke kreve at han skal gi deg komplimenter og ros når han har det vanskelig, da er det han som trenger oppmuntring og støtte. Anonymkode: e5202...f14
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #7 Skrevet 30. november 2017 Hvis dobbeltdyna er noe du vil ha så dere kan sove under samme dyne så er det ikke sikkert han blir glad for den. Kjøp heller noe kjeler, dusjsåper, playstation spill eller gavekort på paintball han kan dra på med kamerater Anonymkode: 8f1a3...d86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå