AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #1 Skrevet 30. november 2017 Hei, Har dere noen erfaringer å dele vedr melkeslutt på natta? Han er ett år og spiser godt på dagen. Kan være opp til tre flasker på natta. Sjelden han drikker de opp, stort sett er det bare noen slurker, så sovner han igjen. Så det er nok mer vane enn sult. Tenker at å kutte alt på en gang er best? Hva mener dere? Anonymkode: e5889...ffd
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #2 Skrevet 30. november 2017 Klipp hull i tuten, det har jeg hørt skal funke. Anonymkode: 44833...46a
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #3 Skrevet 30. november 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klipp hull i tuten, det har jeg hørt skal funke. Anonymkode: 44833...46a Jaha..? Hvordan da? Anonymkode: e5889...ffd
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #5 Skrevet 30. november 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaha..? Hvordan da? Anonymkode: e5889...ffd Som sagt bare noe jeg har hørt, vet ikke hvordan. Anonymkode: 44833...46a
Gjest Ørnefaren Skrevet 30. november 2017 #6 Skrevet 30. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Som sagt bare noe jeg har hørt, vet ikke hvordan. Anonymkode: 44833...46a Det er vel i forbindelse med smokkeslutt?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #7 Skrevet 30. november 2017 Det er en vane da dere har gitt han flaske til å sove nok siden han var liten. Bytte til vann, det er ikke bra at de får melk på flaske og sove med det i munnen på den alders uansett på grunn av tannråte. Uansett burde ikke en ettåring må få 3 flasker i løpet av natten, er ikke du trøtt? Jeg ville ha bare sluttet å gi. Når han våkner så legge du han ned igjen og si nei, nå er det sengetid. Legge han ned og stryke han over hodet til han begynne å sove igjen. Du må nok inn flere ganger på natten i flere netter før han lærer, men det er for hans beste at du slutter med dette. Anonymkode: 1ca29...b31
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #8 Skrevet 30. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er en vane da dere har gitt han flaske til å sove nok siden han var liten. Bytte til vann, det er ikke bra at de får melk på flaske og sove med det i munnen på den alders uansett på grunn av tannråte. Uansett burde ikke en ettåring må få 3 flasker i løpet av natten, er ikke du trøtt? Jeg ville ha bare sluttet å gi. Når han våkner så legge du han ned igjen og si nei, nå er det sengetid. Legge han ned og stryke han over hodet til han begynne å sove igjen. Du må nok inn flere ganger på natten i flere netter før han lærer, men det er for hans beste at du slutter med dette. Anonymkode: 1ca29...b31 Jeg ammet til han var 10 mnd, da ville han ikke mer. Ammet én gang pr. natt fra 6.mnd. Han var syk for 1,5 mnd siden og vi ble anbefalt å gi ekstra melk på natta, da han ikke spiste eller drakk på dagtid. Så er nok litt etterslep etter det. TS Anonymkode: e5889...ffd
Gjest GoldenLioness Skrevet 30. november 2017 #9 Skrevet 30. november 2017 Gi vann på flasken. Etter nok netter med det så går det over, men vær forberedt på noen søvnløse netter og en sinna unge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå