Gå til innhold

Hvordan fungerer dette med reklamasjon av mobiltlf? Iphone som har flere problemer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg kjøpte ny mobil hos ice, den samme jeg hadde sist, fordi den ble stjelt. 

Den har jeg hatt problemet med fra starten, men det skjedde så sjeldent at jeg ikke tenkte på det som et problem. Nå skjer det noe hele tiden og det irriterer meg. Det er samme problemene som fra start. 

Kameraet vil plutselig ikke funke. Jeg åpner appen, men den står i still. Skjermen er helt blurry, mens kameraknappene er der. Man kan ikke trykke på dem da, det skjer ingenting. Eller så er skjermen svart. 

Så er det musikkapper, som Spotify. Plutselig reagerer den på varsler jeg får, og musikken stopper helt opp. Og så har det ofte skjedd at jeg ikke kan høre musikk utenfor appen. Får jeg varsel, stopper det. Går jeg ut av appen, stopper det. 

Eller så stopper hele greia opp og låser seg. Må slå av og på telefonen før det er ok igjen. Men jeg må jo gjøre dette hele tiden! 

Tror dere de ville tatt den inn og fikset det gratis siden problemene har vært der siden start? Og hvordan fungerer dette med reklamasjon? Er det bare å kontakte dem si jeg vil få den sjekket ut? 

Har en iphone om det sier noe. 

Anonymkode: d2f83...6e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*den gamle fungerte helt ok! Ingen problemer

ts

Anonymkode: d2f83...6e9

• 3 uker senere...
Skrevet

Må sikkert betale siden de er grådige. Hvorfor kjøpe overpriset ræl telefoner?

Anonymkode: 6baeb...42d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...