AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #1 Skrevet 30. november 2017 Nå er det sånn at jeg skal flytte om 6 måneder med min kjære katt, og vil jo ikke at han skal være i et bagasjerom alene over flere timer! Er det noen som har reist lengre flyturer med dyr? Hvordan går det til? Er dyret alene? kan man ha med dyren i kabinen? WHAT TO DO? Anonymkode: f264e...909
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #2 Skrevet 30. november 2017 Dette lagde du en nøyaktig lik tråd om i går, også. Hva med å holde seg til den? Anonymkode: 19ad1...afe
McKibben Skrevet 30. november 2017 #3 Skrevet 30. november 2017 Tror det er litt forskjellige regler avhengig av flyselskap, men mener det generelle er at dyr kan være i kabinen hvis dyr + bur veier under 8 kg, i tillegg har de størrelsesskrav til reisebagen (Sherpa bag er det vanligste,). Lureste er å søke opp de ulike selskapene og lese om deres regler pga variasjonene.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #4 Skrevet 30. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette lagde du en nøyaktig lik tråd om i går, også. Hva med å holde seg til den? Anonymkode: 19ad1...afe Unnskyld meg da... Jeg hadde faktisk ikke fått noe varsel og jeg fant ikke min tråd........... Anonymkode: f264e...909
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå