Gå til innhold

HJELP!! (Trenger råd raskt)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Overnatter hos min nye kjæreste for første gang, sitter på toalettet hos han nå og vi skal gå sammen til lesesalen etterpå og han skal på forelesning. Men i alle fall, nå er jeg på besøk i hans hybel og her sitter jeg på toalettet nå, han lot meg benyttet det først og så kan han bruke det etterpå.

Har akkurat bæsjet og nå er det stygge striper av bæsj både over og under vannflaten nede i doen, hadde litt løs mage i dag. Ser at han ikke har dobørste her, hva i all verden kan jeg gjøre? Kan ikke sitte her for lenge heller da han også skal på toalettet, og han kommer jo inn hit for å gjøre sitt når jeg er ferdig, da ser han stripene nedi doen her.

Noen ide om hva jeg skal gjøre? 

Anonymkode: 6b0f6...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si at dassen ser ut som den ser ut, når han ikke har dobørste. 
Alle bæsjer og noen ganger blir det striper - og de fleste av oss har dobørste. Hvis ikke, verst for dem.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart han ikke har dobørste, hva bruken han selv tro. Forstår at du synes det er pinlig, men det er helt normalt.

Prøv med papir som nevnt over her. Lykke til!

Anonymkode: af3f0...dec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter å legge en del papir (men ikke for mye slik at det tetter seg!) i toalettet å trekke ned. 

Hvis ikke får du bare spørre han hvor dokosten han er. Har han ingen så får han tåle såpass. 

Anonymkode: 57e15...a36

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har du lært til neste gang- legg papir i doen FØR du bæsjer! Er så irriterende at folk ikke kan gjøre det, er jo ikke noe koselig å ha en dobørste full av bæsj stående på badet heller....den er jo til å vaske doen med, ikke ta vekk bæsjerester :spy:

Anonymkode: 07e69...474

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok masse vaskepulver i doet, tenkte det ville fungere med en sandpapir.effekt sammen med en stor bult dopapir når jeg spylte ned. Det kan sees enda, men det ble mye bedre.

Men hva tror dere han tenker nå som jeg har brukt så mye dopapir? Brukte jo lang tid på toalettet også og måtte avslutte med dobbelt-nedtrekk. Han må jo forstå at det har foregått et drama på doet.

Nå er han i dusjen og egentlig har jeg mest lyst å bare gå herfra før han er ferdig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok masse vaskepulver i doet, tenkte det ville fungere med en sandpapir.effekt sammen med en stor bult dopapir når jeg spylte ned. Det kan sees enda, men det ble mye bedre.

Men hva tror dere han tenker nå som jeg har brukt så mye dopapir? Brukte jo lang tid på toalettet også og måtte avslutte med dobbelt-nedtrekk. Han må jo forstå at det har foregått et drama på doet.

Nå er han i dusjen og egentlig har jeg mest lyst å bare gå herfra før han er ferdig der.

Ja, og det kan du godt informere han om og samtidig spørre han om HVOR I h... HAN HAR GJØMT BORT DOKOSTEN

Anonymkode: 3b4af...af9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kastet dokosten da han ryddet før du kom ettersom den var så stygg. Han tenkte ikke på å kjøpe ny kost. Slik var det.

Anonymkode: 3b4af...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, nå er jeg sikkert helt "grouse", men det er vask og såpe på badet, sant? Det går an å ta dopapir, putte hånda nedi do og vaske vekk skiten?? Også vasker du bare hendene dine godt etterpå med såpe og varmt vann i springen?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anjah skrev:

Ok, nå er jeg sikkert helt "grouse", men det er vask og såpe på badet, sant? Det går an å ta dopapir, putte hånda nedi do og vaske vekk skiten?? Også vasker du bare hendene dine godt etterpå med såpe og varmt vann i springen?

Du mener sikkert "gross". Men hvorfor bruke engelsk når du ikke engang kan stave det? Hva med norsk? Ekkel, grisete, motbydelig....for eksempel..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anjah skrev:

Helt ærlig, dette hadde jeg gjort. Det er utrolig kvalmt, men jeg hadde gjort det for å slippe skammen overfor daten. Kunne levd med skammen om å ha gjort noe ekkelt som bare jeg vet om. ;D

Anonymkode: 190e5...a2a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes du bør gi han en aldri så liten skyllebøtte (med humoristisk vri) fordi han ikke har dobørste. Fortell han om panikken din når dassen var full av dritt og du ikke hadde noe å vaske det bort med og hvordan du fylte toalettet med vaskepulver og dopapir for å redde seg selv fra ydmykelse. Er han noe å samle på så får han en god latter og det blir en morsom historie til senere i forholdet :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes du bør gi han en aldri så liten skyllebøtte (med humoristisk vri) fordi han ikke har dobørste. Fortell han om panikken din når dassen var full av dritt og du ikke hadde noe å vaske det bort med og hvordan du fylte toalettet med vaskepulver og dopapir for å redde seg selv fra ydmykelse. Er han noe å samle på så får han en god latter og det blir en morsom historie til senere i forholdet :) 

Eeehhh...ville blitt skeptisk til en date som syntes det var ok å kline dokosten full av avføring!!! Ikke mye "morsom historie"...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har du lært til neste gang- legg papir i doen FØR du bæsjer! Er så irriterende at folk ikke kan gjøre det, er jo ikke noe koselig å ha en dobørste full av bæsj stående på badet heller....den er jo til å vaske doen med, ikke ta vekk bæsjerester :spy:

Hvorfor tror folk dette? Jeg bruker papir nedi hver gang, men det blir bæsjerester nedi uansett. dekker alt vannet med papir, likevel masse spor i bånn av doen.

Anonymkode: ec8ba...45e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta toalettpapir, stikk hånden ned i skålen å få det bort.. vask hendene etterpå. gjerne litt antibak også.
Alle har vel fått litt piss eller bæsj på hånden? Tenkt på alle småbarn foreldre.. det er ikke værre enn det. Heller din egen avføring en hans?

Lykke til! :fnise:

Anonymkode: b07fc...a9c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...