AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #1 Skrevet 30. november 2017 (endret) Jeg er en 25 år gammel jente som aldri har vært spesielt trent. Jeg ønsker å begynne aktivt med trening, og bygge meg en fin kropp som jeg er fornøyd med. Jeg er ca. 156 høy og veier rundt xx kilo. Underkroppen min har en del fett og jeg har liten muskelmasse, ønsker å få gjort noe med dette. Trening vil jeg begynne med uansett, men jeg lurer på om det er "for sent" for meg nå å jobbe for å få en en trent, stram og fin kropp? Det største problemet mitt er underkroppen min, jeg ønsker meg en sprett-rumpe og strammere og fastere lår og legger. Ønsker ikke en fitness-kropp, men å bli kvitt en del av fettet så jeg kan få finere bein og gå i shorts og skjørt uten å føle at jeg må skjule beina mine. Har litt hengelår og en del fett over knærne som ikke ser bra ut. Ønsker å begynne aktivt med trening og sette med inn i trening og riktig kosthold, men ønsker å høre om jeg bør justere ned forventningene mine? Anonymkode: 80372...ea9 Innlegget er redigert for kombinasjon av vekt og høyde. Yvonne (mod) Endret 30. november 2017 av Yvonne 1
potetstappe Skrevet 30. november 2017 #2 Skrevet 30. november 2017 (endret) Nei, det er ikke for sent. Er vel aldri for sent, men i hvert fall ikke når du kun er 25. Endret 30. november 2017 av potetstappe 1
Nattugle Skrevet 30. november 2017 #3 Skrevet 30. november 2017 Det er ikke for sent! Men sett deg små delmål som gir deg motivasjon til å holde det gående! Jeg kjøpte et trenings-og kostholdsprogram fra x-shape, det er kjempebra! Følger det ikke slavisk nå lenger, men har lagt til meg mange gode vaner, og tar en runde med strengere program i perioder Gøy å merke fremgang med økt overskudd og sterkere kropp!
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #4 Skrevet 30. november 2017 20 minutter siden, potetstappe skrev: Nei, det er ikke for sent. Er vel aldri for sent, men i hvert fall ikke når du kun er 25. Takk for svar. Tenker jo selv at det aldri er for sent å starte, men akkurat med å "forme" kroppen er jeg litt usikker på. Føler meg jo gammel på et vis, men vet jo og at jeg egentlig ikke er det. 15 minutter siden, Nattugle skrev: Det er ikke for sent! Men sett deg små delmål som gir deg motivasjon til å holde det gående! Jeg kjøpte et trenings-og kostholdsprogram fra x-shape, det er kjempebra! Følger det ikke slavisk nå lenger, men har lagt til meg mange gode vaner, og tar en runde med strengere program i perioder Gøy å merke fremgang med økt overskudd og sterkere kropp! Takk for svar. Jeg tenkte i første omgang å ta det rolig, få inn rutinene på å trene noen dager i uken også legge opp treningen bedre når jeg får satt meg mer inn i dette og får rutinene på plass. Takk for tips, skal sjekke det ut! Anonymkode: 80372...ea9
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #5 Skrevet 30. november 2017 Det er virkelig aldri for sent. Folk klarer å gå fra veldig overvektige til superveltrente når de er over femti, jo! Så å gå fra utrent til trent når du bare er midt i tjueåra er absolutt ikke uoppnårlig. bare google "flab to fit". Anonymkode: ac1d1...f18
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #6 Skrevet 30. november 2017 Det er som regel aldri for sent for mosjonister, selv ikke når det gjelder å få en ganske veltrent kropp, så kjør på. For de som ønsker å bli en topputøver i noe, så kan det dog allerede være for sent, men som regel er ikke det noe problem i praksis. Har man ikke blitt funnet som et talent innen en idrett innen man er 25, så skjer det neppe aldri heller, og det gjelder de aller fleste av oss Dog, det kan være at man må trene litt hardere jo eldre man er når man starter, for å få samme resultat som en som har trent mye før. En som har trent mye tidligere i sitt liv vil gjerne ha effekt av at kroppen "husker". Men du er uansett bare 25. Anonymkode: 82084...234
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #7 Skrevet 30. november 2017 Du er jo bare en unge. Etter at du har bikka 50 så krever det litt mer å bli fit, men det er fortsatt ikke for sent. Om som en sier her, så vil musklene huske. Så om du begynner nå så vil det også være mye enklere for deg å holde deg fit etter fylte 50 også det er en god investering i fremtiden. Anonymkode: 3c64f...d55
Gjest GoldenLioness Skrevet 2. desember 2017 #8 Skrevet 2. desember 2017 Aldri for sent. https://www.google.no/amp/s/www.thrillist.com/amphtml/health/nation/old-people-who-look-young-and-in-shape-exercises-for-senior-citizens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå