AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #1 Skrevet 30. november 2017 Hei.Jeg startet med Clearblue fertilitetsmonitor mandag 6. November. Første dag med mens var 1. November. Jeg fikk lav de 5 første dagene, deretter 13 dager med høy før jeg fikk lav siste dagen. Jeg fikk en bitteliten blødning (brunt) i 1-2 dager under testingen en gang i løpet av dagen. Jeg har ikke fått mensen, og har egentlig ikke hatt antydning til blødning heller. Jeg brukte monitoren og tok graviditetstest i dag og i går, begge var negative. Men de siste dagene så har jeg hatt hvit- litt gulaktig klebrig utflod. Har hatt en del våt utflod i dag, jeg måtte skifte truse. Like etter jeg skiftet truse, så måtte jeg på do. Da var det masse våt/vannaktig utflod på den nye trusa. Kan dette være tegn på at jeg har blitt gravid, men at monitoren ikke registrerer det fordi det er såpass tidlig? Eller er det eggløsning? Skjønner ikke at det kan være eggløsning heller siden jeg har brukt monitoren. Jeg tok en eggløsning i går kveld (ikke 4 timer siden jeg tisset sist), den var negativ. Tok en ny test når jeg stod opp i stad, den var også negativ..Setter veldig pris på om svar Anonymkode: 201e8...55d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #2 Skrevet 30. november 2017 Vanskelig å si, men har du pleid å ha regelmessige sykluser? Har du sluttet på prevensjon og akkurat begynt prøvingen? Clearblue Advanced har fungert dårlig for mange, vet jeg. Den har ikke slått ut på EL selv om folk har hatt det. Hos meg har den slått ut på EL, men jeg har egentlig for lave verdier til å vite sikkert. Motsatt problem 😝 Hos meg viste den også høy i veldig mange dager første syklusen. Men jeg ville ventet et par dager for å se om mensen dukker opp. Noen ganger er den bare litt sen. Og hvis den ikke dukker opp i løpet av helgen, så kan du jo ta en graviditetstest på mandag? Håper du finner ut av det 😊 Anonymkode: d2acc...316
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #3 Skrevet 30. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig å si, men har du pleid å ha regelmessige sykluser? Har du sluttet på prevensjon og akkurat begynt prøvingen? Clearblue Advanced har fungert dårlig for mange, vet jeg. Den har ikke slått ut på EL selv om folk har hatt det. Hos meg har den slått ut på EL, men jeg har egentlig for lave verdier til å vite sikkert. Motsatt problem 😝 Hos meg viste den også høy i veldig mange dager første syklusen. Men jeg ville ventet et par dager for å se om mensen dukker opp. Noen ganger er den bare litt sen. Og hvis den ikke dukker opp i løpet av helgen, så kan du jo ta en graviditetstest på mandag? Håper du finner ut av det 😊 Anonymkode: d2acc...316 Jeg sluttet på p-pillene i Januar ca. Etter det har mensen vært litt uregelmessig. Jeg hadde mensen i Juni, så fikk jeg kun blødninger i Juli og august. Jeg fikk Provera av gynekologen min i September, skulle gå to kurer på den. Så jeg fikk mensen i September og 1. November. Da var det 28 dager mellom de to. Jeg går ikke på Provera nå. Det er ikke sånn at jeg er langt på overtid, men jeg pleier alltid å få litt blødninger før mensen kommer, og jeg har ikke hatt antydning til rosa engang. Så enten er syklusen min lang og uregelmessig igjen, eller så kan jeg håpe og tro at jeg er gravid.. Men det tør jeg egentlig ikke å håpe for mye på 🙈 Jeg vet at flere har opplevd å ikke få MAX første syklus, så jeg får bare se hva den viser neste syklus.. Ja, jeg ser ann over helgen, så tar jeg evt en graviditetstest på mandag 😊 Takk for svar 😊 Anonymkode: 201e8...55d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #4 Skrevet 30. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sluttet på p-pillene i Januar ca. Etter det har mensen vært litt uregelmessig. Jeg hadde mensen i Juni, så fikk jeg kun blødninger i Juli og august. Jeg fikk Provera av gynekologen min i September, skulle gå to kurer på den. Så jeg fikk mensen i September og 1. November. Da var det 28 dager mellom de to. Jeg går ikke på Provera nå. Det er ikke sånn at jeg er langt på overtid, men jeg pleier alltid å få litt blødninger før mensen kommer, og jeg har ikke hatt antydning til rosa engang. Så enten er syklusen min lang og uregelmessig igjen, eller så kan jeg håpe og tro at jeg er gravid.. Men det tør jeg egentlig ikke å håpe for mye på 🙈 Jeg vet at flere har opplevd å ikke få MAX første syklus, så jeg får bare se hva den viser neste syklus.. Ja, jeg ser ann over helgen, så tar jeg evt en graviditetstest på mandag 😊 Takk for svar 😊 Anonymkode: 201e8...55d Da kan det høres ut som at det kan være syklusen som surrer litt kanskje. Men ikke for det, det kan jo være at du er gravid. Men som sagt, ofte er det lurt å bare vente litt å se før man evt. tester. Lykke til :-) Anonymkode: d2acc...316
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå