Gjest Revenka Skrevet 30. januar 2005 #1 Del Skrevet 30. januar 2005 Min favoritt er "lys franskbrent espresso kaffe" oppe i et stort glass med varm steamet H-melk. Litt naturlig råsukker i, veldig godt!! nam nam. På skolen bestiller jeg alltid caffe latte med vanilje. Også godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. januar 2005 #2 Del Skrevet 30. januar 2005 Enkel caffe latte med vaniljesirup er det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. januar 2005 #3 Del Skrevet 30. januar 2005 Kaffe Latte med hasselnøtt og honningekstrakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 30. januar 2005 #4 Del Skrevet 30. januar 2005 En STOR cappucine UTEN noen tilsetting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 30. januar 2005 #5 Del Skrevet 30. januar 2005 Helt vanlig svart kaffe er min favoritt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 30. januar 2005 #6 Del Skrevet 30. januar 2005 Helt vanlig svart kaffe er mine favoritt :-) Samme her. Men om sommeren synes jeg det er veldig godt med en is-espresso. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 30. januar 2005 #7 Del Skrevet 30. januar 2005 Alt til sin tid - på sommeren er det ingenting som slår en gresk "frappe", mens på vinteren passer den rett og slett ikke. Da er det en mørk god espresso eller en kopp sort kaffe som gjelder. Jeg er kresen på kaffe og foretrekker fra nymalte bønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2005 #8 Del Skrevet 30. januar 2005 Min favoritt å drikke selv: helt normal espresso, eventuelt mokka (hjemme). Kjæresten (søtmons): Caffe Mocca, eller kaffe&Baileys med en diger iskule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 30. januar 2005 #9 Del Skrevet 30. januar 2005 Caffe mocca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 30. januar 2005 #10 Del Skrevet 30. januar 2005 Latte med hasselnøttsmak! Og (søt) iskaffe i syden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. januar 2005 #11 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg er egentlig ikke så veldig glad i kaffe, men har i det siste fått sansen for Cappucino med sjokolade. Slike på pose fra Nestle. Men når jeg skulle kjøpe de på lørdag, så hadde de blitt byttet ut med Cafe au chocolate :-? Forhåpentligvis er det samme produktet. På kaffebar liker jeg best hvit mocca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. januar 2005 #12 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg liker best sterk, svart kaffe. Aller helst espresso. Hvis jeg skal ha noe som metter litt mer, så blir det gjerne en Mocca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 30. januar 2005 #13 Del Skrevet 30. januar 2005 Kaffe Latte med litt brunt sukker på toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 30. januar 2005 #14 Del Skrevet 30. januar 2005 Gresk frappe er veldig godt. Ellers så er jeg glad i pulverkaffe jeg da. Gjerne med litt pisket melk og en sukett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plym Skrevet 31. januar 2005 #15 Del Skrevet 31. januar 2005 Italiensk espresso, eller macchiato. Ikke sukker og ingen smakstilsetninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 31. januar 2005 #16 Del Skrevet 31. januar 2005 Espresso, helst italiensk brent. Gjerne dobbel :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 31. januar 2005 #17 Del Skrevet 31. januar 2005 Helt vanlig svart kaffe :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. januar 2005 #18 Del Skrevet 31. januar 2005 Pulverkaffe... espresso med melk er min favoritt, gjernemed et lite dryss sukker og kanel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 31. januar 2005 #19 Del Skrevet 31. januar 2005 Cappuccino med masse brunt sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
summer25 Skrevet 1. februar 2005 #20 Del Skrevet 1. februar 2005 Ice Blended Mocca fra 'The Coffee Bean & tea Leaf' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå