indianerpila Skrevet 30. november 2017 #1 Del Skrevet 30. november 2017 (endret) Noen som leser den bloggen? http://www.gardsfruene.no Endret 29. desember 2017 av indianerpila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. november 2017 #2 Del Skrevet 30. november 2017 Nei 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indianerpila Skrevet 30. november 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 30. november 2017 5 hours ago, Honey Dew said: Nei ok... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 1. desember 2017 #4 Del Skrevet 1. desember 2017 På 30.11.2017 den 5.00, indianerpila skrev: Noen som leser den bloggen? Har lest den av og til. En stund siden sist nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indianerpila Skrevet 3. desember 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) On 1.12.2017 at 9:58 AM, Horselady said: Har lest den av og til. En stund siden sist nå. samme her hun opptaderer den sjelden, så jeg det pleier å ta et år i mellom hver gang jeg titer, også savner jeg litt intrør hjemme hos henne og de andre i familien, litt mindre "reklame" for å være bonde, og mer fester/selskap, ferier og hytttur, litt mer personlig.Ikke bare jeg jobber for forandre imagen til Norefjell- og når hun først har om det (det jeg skriver om) mer detaljer og bilder (overalt). Endret 3. desember 2017 av indianerpila 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indianerpila Skrevet 29. desember 2017 Forfatter #6 Del Skrevet 29. desember 2017 Denne bloggen er nok død nå, har ikke blitt postet noe på en mnd... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madsegen Skrevet 29. desember 2017 #7 Del Skrevet 29. desember 2017 5 minutter siden, indianerpila skrev: Denne bloggen er nok død nå, har ikke blitt postet noe på en mnd... Synd, det var en fin blogg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lærke Skrevet 29. desember 2017 #8 Del Skrevet 29. desember 2017 Leser den og følger på Instagram😊 Trivelig og god blogg. Liker den godt😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madsegen Skrevet 29. desember 2017 #9 Del Skrevet 29. desember 2017 Akkurat nå, Lærke skrev: Leser den og følger på Instagram😊 Trivelig og god blogg. Liker den godt😊 Hun har ikke postet på en mnd i bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lærke Skrevet 29. desember 2017 #10 Del Skrevet 29. desember 2017 7 minutter siden, madsegen skrev: Hun har ikke postet på en mnd i bloggen. Jeg vet😊 Jeg er ikke avhengig av blogger som poster ofte. Selv om jeg også liker Underbaraclara og hun poster ofte😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indianerpila Skrevet 29. desember 2017 Forfatter #11 Del Skrevet 29. desember 2017 3 minutter siden, Lærke said: Leser den og følger på Instagram😊 Trivelig og god blogg. Liker den godt😊 Me to, men som sagt hun poster så sjeldent, som det er nevnt det er ikke postet i bloggen på en mnd, Har hun heller valgt å poste på andre nettsteder enn på bloggen? Er det det som greia? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indianerpila Skrevet 29. desember 2017 Forfatter #12 Del Skrevet 29. desember 2017 1 minutt siden, Lærke said: Jeg vet😊 Jeg er ikke avhengig av blogger som poster ofte. Selv om jeg også liker Underbaraclara og hun poster ofte😉 Slitsomt å titte innom når det blir sjeldent, når har hun ikke gjort det før, men det blir jo til at man mister litt intresse, når det aldri er noe der lengre.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indianerpila Skrevet 29. desember 2017 Forfatter #13 Del Skrevet 29. desember 2017 7 minutter siden, Lærke said: Leser den og følger på Instagram😊 Trivelig og god blogg. Liker den godt😊 Hva heter hun på Instagram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lærke Skrevet 29. desember 2017 #14 Del Skrevet 29. desember 2017 6 minutter siden, indianerpila skrev: Hva heter hun på Instagram? gardsfruene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indianerpila Skrevet 29. desember 2017 Forfatter #15 Del Skrevet 29. desember 2017 3 minutter siden, Lærke said: gardsfruene Takk, skal ta en titt på det, men ellers så foretrekker jeg blogg istendenfor insta og face, men det er meg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madsegen Skrevet 30. desember 2017 #16 Del Skrevet 30. desember 2017 18 timer siden, indianerpila skrev: Takk, skal ta en titt på det, men ellers så foretrekker jeg blogg istendenfor insta og face, men det er meg Var svært lite oppdatering der å. men men. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madsegen Skrevet 31. januar 2018 #17 Del Skrevet 31. januar 2018 Yes!, da har det blitt mange nye innlegg fra jul ol etter en tørke på nesten 2 mnd, jippi! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg