Katten.2.0 Skrevet 7. desember 2017 #41 Skrevet 7. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nei jeg er ikke en ekspert og ikke på hiphop eller rap men har jo hørt noe da. Poenget er å synge noe veldig fort i mens det rimer? Nei, digg hvem dere vil for min del. Silvana Imam var vel ti hakk verre. Anonymkode: 1426d...969 Det kommer igjen an på typen rap, type artist og hvilken stil vedkommende går for. Nøyaktig hva hvem synes er pent eller ikke, handler ofte om ens personlige smak. Det du viser her er ikke en manglende ekspertise, men rett og slett en manglende respekt for at andre mennesker kan like andre ting enn deg. (Før du tror at jeg anser meg selv som ekspert på rap/hip hop, så er jeg langt fra det. Hører på noen veldig få artister innen alle sjangre, men min hovedsmak er tilnærmet 70-talls sound, med aukistiske lyder. Litt type singer/songwriter) 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #42 Skrevet 7. desember 2017 6 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Jeg er OnklP-fan. Syns han er en utrolig dyktig låtskriver, og flink til å formidle følelser når han rapper. Syns ikke han er så aller verst når han synger heller, selv om han ikke er noe Frank Sinatra. Syns han og fremstår som en sympatisk og fin fyr. Litt sånn usikker på seg selv, og ikke høy på pæra. Tror TS er ute etter å provosere litt i kveld Han OnklP har fått med seg det at noen bor på feil sted. Så sånn sett er den fengende for de som har klagd på sånt. Nei. Virker ikke høye på pæra. Så det er rap, og ord skal ligne på hverandre i teksten mao. Nå skal jeg swithe til Pira og høre litt på Shu Katt også. Ey ey heyyy! Anonymkode: 1426d...969
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #43 Skrevet 7. desember 2017 3 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Det kommer igjen an på typen rap, type artist og hvilken stil vedkommende går for. Nøyaktig hva hvem synes er pent eller ikke, handler ofte om ens personlige smak. Det du viser her er ikke en manglende ekspertise, men rett og slett en manglende respekt for at andre mennesker kan like andre ting enn deg. (Før du tror at jeg anser meg selv som ekspert på rap/hip hop, så er jeg langt fra det. Hører på noen veldig få artister innen alle sjangre, men min hovedsmak er tilnærmet 70-talls sound, med aukistiske lyder. Litt type singer/songwriter) Nei. Jeg respektere at du liker hiphop eller rap. Samma for meg hva du liker av musikk. Det er du som skal høre på det. Lurte bare på om de selger CD-ene av den hiphopen i butikken. Anonymkode: 1426d...969
-jk- Skrevet 7. desember 2017 #44 Skrevet 7. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei. Jeg respektere at du liker hiphop eller rap. Samma for meg hva du liker av musikk. Det er du som skal høre på det. Lurte bare på om de selger CD-ene av den hiphopen i butikken. Anonymkode: 1426d...969 De eneste "butikkene" som selger CDer lengre er vel bensinstasjoner, og der går det nok mest i Ole Ivars Det er en stund siden 90-tallet tok slutt nå....
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #45 Skrevet 7. desember 2017 3 hours ago, -jk- said: De eneste "butikkene" som selger CDer lengre er vel bensinstasjoner, og der går det nok mest i Ole Ivars Det er en stund siden 90-tallet tok slutt nå.... Det er ikke så lett å følge med når man bor under en stein. Anonymkode: c61f6...00c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #46 Skrevet 7. desember 2017 On 30.11.2017 at 11:17 PM, AnonymBruker said: For hva slags type folk er han aktuell for? Anonymkode: 1426d...969 Han er aktuell for de som liker det han lager vel. Dah. Anonymkode: c70a9...7fe
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #47 Skrevet 11. desember 2017 På 7.12.2017 den 5.12, -jk- skrev: De eneste "butikkene" som selger CDer lengre er vel bensinstasjoner, og der går det nok mest i Ole Ivars Det er en stund siden 90-tallet tok slutt nå.... Så OnklP er litt sånn trailersjåfør-musikk? Snart kjører’n E6 også. Anonymkode: 1426d...969
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #48 Skrevet 11. desember 2017 På 7.12.2017 den 8.36, AnonymBruker skrev: Han er aktuell for de som liker det han lager vel. Dah. Anonymkode: c70a9...7fe Men det er ikke så mange som digger OnklP Doh! Anonymkode: 1426d...969
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #49 Skrevet 11. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men det er ikke så mange som digger OnklP Doh! Anonymkode: 1426d...969 Den såkalte musikken til OnklP altså. Har ingenting i mot OnklP som en påsto at man hadde. Jeg har aldri møtt han. Anonymkode: 1426d...969
Djungelvrål Skrevet 11. desember 2017 #50 Skrevet 11. desember 2017 Nei, hører du ikke at han er en rapper???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå