AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #1 Skrevet 30. november 2017 Det er nok bare 1% av kvinnene her på KG men de er høylytte og de må lære seg at fordi en mann sier seg uenig med dem så betyr ikke det at han hater kvinner. De fleste kvinner på KG forstår selvsagt dette siden. Anonymkode: 9992f...789
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #3 Skrevet 30. november 2017 Akkurat nå, Overrasket skrev: Anonymkode: 9992f...789 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #5 Skrevet 30. november 2017 Jeg må ingenting, men du burde lære deg å skrive norsk Har ikke sett noen tendens her inne om at damene mener menn som er uenige med dem er kvinnehatere, men det er flere menn som stikker seg ut med å skrive løgn om kvinners meninger, løgn om samfunnet og hetser kvinner, og jeg har sett den stork tendens og gjenganger om at når en kvinne påpeker at det ikke stemmer så blir hun kalt mannehater og jeg forstår godt hvorfor damer begynner å hate menn da, når menn prøver å underkue fakta og rettferdigheten med beskyldninger om "hat" og videre kvinnehets fordi de blir irettesatt av en kvinne. Anonymkode: 33020...6a4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå