Thomasine Skrevet 30. januar 2005 #1 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg tenkte jeg skulle male et eller to av skapdørene på rommet til lillegutt med tavlemaling eller magnetmaling. Noen som har erfaring med en av delene?! Kan man velge hvilken farge man vil på magnetmalingen eller må det bli svart?! Hvor finner jeg slik maling?! Priser? :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #2 Del Skrevet 30. januar 2005 http://ifi.no/main.jsp?content=/doc/TipsTV...lemalingGMN.htm sjekk denne siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annema Skrevet 30. januar 2005 #3 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg vet ikke hvor i landet du bor, men malerstua på Slependen selger tavlemaling iallefall. http://ifi.no/main.jsp?content=/doc/Nyhete...tavlemaling.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 30. januar 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 30. januar 2005 Takk for link!! Fikk svar på begge spørsmålene!! Noen som har slik hjemme?! Hører gjerne om erfaringer: F.eks. tips til hvor man legger fra seg kritt og svamp/klut til å tørke av på tavleveggen... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. januar 2005 #5 Del Skrevet 30. januar 2005 Har du mulighett il å skru fast noe på skapdøren da? Ikea har flere ting som kan brukes da.. eks 1 eks 2 eks 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 1. februar 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 1. februar 2005 Har du mulighett il å skru fast noe på skapdøren da? Ikea har flere ting som kan brukes da.. eks 1 eks 2 eks 3 Takk!! En slik bildelist tar vel ikke allverdens plass...?! Takk for at du letet det opp for meg! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå