Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et tips til en god ansiktskrem? Huden min er ganske teit for tiden, kjempetørr noen steder, litt småkviser/nupper andre steder... irriterende!!! Har brukt e-vitamin fra bodyshop, men er snart tom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd alt av hudkremer, men faller tilbake på Loreal. Synes det er en god hudkrem til en akseptabel pris. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bestiller slikt fra Yves Rocher og er fornøyd med de ulike kremene de har.

I tillegg er alltid apotekenes kremer en schlager, men apoteket har urimelig høye priser, synes jeg!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker kun naturprodukter på kroppen, det er ganske mye kjemikalier og mineralolje i vandlige kremer. (Mineral olje er rå olje, petrolarum, det samme vi lager asfalt og bil olje av, fungerer på huden som plastfolie, dekker huden helt,og huden får ikke næring eller puste)

Jeg vil anbefale deg å bruke ren jojoba olje, som virker regulerende på talg produksjonen i huden, så den er perfekt for alle hudtyper, og særlig tørr+kvisete hud.

Super som kuldekrem.

Så lenge du har litt hudproblemer, er det viktig at du veit hva du smører inn i huden din, les litt på innholdsfortegnelsene, søk på nett osv.

Gjest Lilleulv
Skrevet

mine favoritter:

Dermalogica skin smoothing cream/intensive moisture balance

Avene rich compensatin cream

Shiseido the skincare energizing cream

Jeg har tørr hud som også er litt blandings.

Skrevet
Jeg har prøvd alt av hudkremer' date=' men faller tilbake på Loreal. Synes det er en god hudkrem til en akseptabel pris. :)[/quote']

Men hvilken fra L'oreal? :roll: Jeg liker Nivea sine kremer. :-)

Skrevet

Jeg har nettopp begynt å bruke rosenkremen fra dr.hauscka og synes at huden min aldri har vært så fin. litt dyr, men jeg syntes det var vel brukte penger..

Skrevet

Jeg likte L'oreal Hydrafresh for komb. hud.

Har lyst til å prøve den for tørr hud. Denne inneholder olje fra aprikossteiner og shea butter. 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...