Gå til innhold

Da var EU som en legitim styre makt over.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om EU overlever dette korttids, så renger jeg med at de vil bli kraftig redusert langtids perspektiv. Om man ikke kan stole på EU økonomisk så er EU over. Så ny skandinavisk region med handels avtale med USA, england og Russland når EU er over. Jeg personlig garanterer at Tyskland vil overreagere og skape et mini imperium av klientstater, når EU faller. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med at du gir en link til en skikkelig kilde og ikke twitter hvor folk kan skrive hva som helst.

Anonymkode: 2b4f1...242

• Liker 1
Skrevet

jeg har sjekket og jeg finner ingen nyhetssaker fra verken 29 november eller i dag 30 november som nevner det som står i den tweeten så er det tydeligvis bare løgn.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva med at du gir en link til en skikkelig kilde og ikke twitter hvor folk kan skrive hva som helst.

litt rart om En MP ifra England skulle lyge på twitter. 

Skrevet

Om noe bare har en kilde så stiller jeg meg tvilende.

Det at det ikke er nevnt av BBC, CNN, FOX, SKY NEWS eller andre store nyhets kanaler gjør at jeg stiller meg tvilende.

Skrevet
Akkurat nå, ElinX0Xpoliti skrev:

litt rart om En MP ifra England skulle lyge på twitter. 

En politiker som lyver............nei det har jo aldri skjedd før.

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

En politiker som lyver............nei det har jo aldri skjedd før.

Når en politiker lyger, så tåkelegger hun eller han så om hun eller han lyger så har vanligvis dekke bakk seg. I dette tilfellet så hvorfor vill hun lyge? Om hun lyger så ville alle finne det ut imorgen. Hva slags motiv har hun for å lyge hun er pro EU og jobber i EU, selv om det er indisia. 

Forestill deg at finans dep. ble raidet av politiet. Dette er så ille det blir i EU, den drømmen om superstat status er over.  

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Om noe bare har en kilde så stiller jeg meg tvilende.

Det at det ikke er nevnt av BBC, CNN, FOX, SKY NEWS eller andre store nyhets kanaler gjør at jeg stiller meg tvilende.

Ja det er meget godt spørsmål, blir litt som hvorfor de kaller voldtekt menn for "norske statsborgere" og Putin den nye Hitler. Tror ikke de vil si noe til at de er tvunget til å gjøre det. Bare for å ha sagt det, EU er den mest kuperte forsøket til å samle Europa siden Roma prøvde å bestikke barbarene. Ikke valgte byråkrater som skal bestemme over livene til borgerne som autokrater uten en konge, solgt som teknokrati.  

Skrevet

Håper dette stemmer, men la oss heller ikke håpe det er et planlagt spill i kaballen hvor Trump ster inn et "krisestyre" over Europa og får det som han ønsker med New world order. 

Anonymkode: 73cac...da8

Skrevet (endret)
2 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Artikkelen sier at de etterforsker én spesifikk fyr, og at det har med reiseutgifter å gjøre. Han har sikkert misbrukt befolkningens skattepenger på ekstravagante private reiser. Kanskje ulovlig og/eller uetisk, men ikke akkurat unikt i politikken. Det blir neppe EUs undergang.

Endret av Nicathv
  • Liker 1
Skrevet
9 hours ago, Nicathv said:

Artikkelen sier at de etterforsker én spesifikk fyr, og at det har med reiseutgifter å gjøre. Han har sikkert misbrukt befolkningens skattepenger på ekstravagante private reiser. Kanskje ulovlig og/eller uetisk, men ikke akkurat unikt i politikken. Det blir neppe EUs undergang.

Nei det er irrelevant om det er 1 person eller 10 personer og sågar 1000 personer, at Eu olaf med samarbeid med politiet utførte en raid mot denne personen som vi selvfølgelig blir fortalt opererte 100% alene er banan republikk status. Kan du forestille deg at i slik top stilling innen for EU har ikke bilt vettet for 100% pålitelige personer eller at EU auditor ikke har intern kontroll på at slikt ikke skjer. Hva hadde du tenkt om Politiet raidet finans dep., med full styrke. Om dette hadde vært en arrestasjon med forventet samarbeid med ledelsen så hadde det vært noe helt annet.     

Dette er et enormt slag for kredittretten for EU, der ECB sin pengepumping, Hellas mars til fattigdom med Italia og spainia i hellene, Brexit og Junker plan for EU hær og Essensielt oppløse nasjonal makt sentere til eu parlamentet har også svekket EU omdømme. Eu er ferdig, og takk gud for det.

Jeg skjønner ikke helt Hvorfor du ser noe godt i Eu, de har alltid vært en ikke valgt org og utrolig korrupt.  

Skrevet
49 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Nei det er irrelevant om det er 1 person eller 10 personer og sågar 1000 personer, at Eu olaf med samarbeid med politiet utførte en raid mot denne personen som vi selvfølgelig blir fortalt opererte 100% alene er banan republikk status. Kan du forestille deg at i slik top stilling innen for EU har ikke bilt vettet for 100% pålitelige personer eller at EU auditor ikke har intern kontroll på at slikt ikke skjer. Hva hadde du tenkt om Politiet raidet finans dep., med full styrke. Om dette hadde vært en arrestasjon med forventet samarbeid med ledelsen så hadde det vært noe helt annet.     

Dette er et enormt slag for kredittretten for EU, der ECB sin pengepumping, Hellas mars til fattigdom med Italia og spainia i hellene, Brexit og Junker plan for EU hær og Essensielt oppløse nasjonal makt sentere til eu parlamentet har også svekket EU omdømme. Eu er ferdig, og takk gud for det.

Jeg skjønner ikke helt Hvorfor du ser noe godt i Eu, de har alltid vært en ikke valgt org og utrolig korrupt.  

Hvorfor skulle dette ha noe som helst å si for kredittratingen til EU? Den er jo backet opp av noen av verdens rikeste land, så jeg tviler på at det blir noen problemer der.

Og hvor har du lest at jeg liker EU?

Ta deg en pustepause, og ikke hopp til ville konklusjoner med én gang.

Gjest Polybios
Skrevet
2 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Enig det at EU sammen med NATO er hovedgrunnen til at vi har 72 år med relativt stabilitet i Europa slik det var mellom 1815 og 1914 er virkelig noe som er negativt.

Ja det er mye negativt med EU men og påstå at alt er negativt og at det ikke finnes noe positivt blir rett og slett for dumt.

Men dette er en sak som ikke er nevnt i et eneste stort nyhetsbyrå så jeg tviler på at det er særlig alvorlig. Hadde det vært alvorlig ville alle de store nyhetkanalene vært på saken.

Det virker for meg som du ser etter enhjørninger mens du rir på en Sfinks.

Skrevet
26 minutter siden, Polybios said:

Enig det at EU sammen med NATO er hovedgrunnen til at vi har 72 år med relativt stabilitet i Europa slik det var mellom 1815 og 1914 er virkelig noe som er negativt.

Ja det er mye negativt med EU men og påstå at alt er negativt og at det ikke finnes noe positivt blir rett og slett for dumt.

Men dette er en sak som ikke er nevnt i et eneste stort nyhetsbyrå så jeg tviler på at det er særlig alvorlig. Hadde det vært alvorlig ville alle de store nyhetkanalene vært på saken.

Det virker for meg som du ser etter enhjørninger mens du rir på en Sfinks.

Eu er ikke fredens vokter som postulert av pesu intellektuelle i tyskland, og Fukko (post modernisme) filosofene i Frankrike som direkte hatet Eu siden de var en motpol mot Mao er ikke heller noen å sette vann til. Og nato burde bli lagt ned etter USSR ble lagt ned. Eu har lite forklaring problem med Nato og Kvosovo krigen, blant annet at Milosovich ble frikjent og massegravene som ikke ble funnet i etterkrigstiden. Jeg Tvlier strekt på at EU holdt freden i Europa siden det ville omtrent ha hadd de samme økonomiske veksten og defakto tyskland som den største maktsenteret i Europa. Om man tar Nato org sammenseting så har du en politisk elite som bruker mer penger på hovedkvarteret i Brussels enn på soldater og effekter, vi har Italienske generaler som en gang låste inn tyske embeds menn i fjellet Sierra-Nevrada mens de sjeler utstyr for flere titals millioner og frakter dette til Italia på militærbåter fordi de føler seg snytt. 

Eu har ingen formål og det er kontra produktivt å prøve å samkjøre land med ulike kulturer og holinger ved å samle dem under en sentral styre av uvalgte byråkrater og en felles valuta. Dette er galskap. Junker er mest sannsynlig en alkoholiker og omtrent dement person om man tar utsagnene hanes, der han sa før brexit at "en eu hær er farlig fantasi drømt opp av eu skeptikere" og 4 måner etter brexit så sier han at målet er nesten nådd med en felles eu hær.

Nyhetene er stille om dette, men det er konfirmert og det er svært alvorlig.           

Skrevet
2 hours ago, Nicathv said:

Hvorfor skulle dette ha noe som helst å si for kredittratingen til EU? Den er jo backet opp av noen av verdens rikeste land, så jeg tviler på at det blir noen problemer der.

Og hvor har du lest at jeg liker EU?

Ta deg en pustepause, og ikke hopp til ville konklusjoner med én gang.

Hvilken mente troverdighet ikke kredittraten.

Har jeg sagt at du liker EU? 

Eu har alltid vært på kollisjon kurs med normale folk i div land, når man har Von Rumrey, Junker, Merkel og Hele komisjonen av ikke valgte personer og som setter reglene hvordan kan man ikke konkludere med dette kan ikke fungere og vare som en superstat. Så jeg tror ikke at det er akkurat "ville konklusjoner"   

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...