Gå til innhold

Hva har skjedd med Aftenposten og VG ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De pleide å ligge til høyre rent politisk, de sise 2-3 årene virker det som de har dreid politisk til venstre begge to. Før kunne de være litt politisk ukorrekte, litt som Nettavisen er nå, men jeg synes de ligner mer og mer på Dagbladet. Det er ikke jeg som er subjektiv, det er ganske mange andre venner og kollegaer som mener det samme.

Anonymkode: ca569...827

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De pleide å ligge til høyre rent politisk, de sise 2-3 årene virker det som de har dreid politisk til venstre begge to. Før kunne de være litt politisk ukorrekte, litt som Nettavisen er nå, men jeg synes de ligner mer og mer på Dagbladet. Det er ikke jeg som er subjektiv, det er ganske mange andre venner og kollegaer som mener det samme.

Det stemmer veldig godt. Men synes det begynte for lengre enn ett par-tre år siden? :klo: 

Anonymkode: 694af...0e7

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer veldig godt. Men synes det begynte for lengre enn ett par-tre år siden? :klo: 

Anonymkode: 694af...0e7

Jo, det er nok lenger siden, har bare begynt å legge merke til det de siste årene.

Skrevet

Det er faktisk ett par år siden jeg sluttet å lese VG... 

Anonymkode: a8db3...eee

• Liker 1
Skrevet

Jeg merker klart forskjell gjennom årene. For en del år siden kunne jeg fint lese begge to, nå gjør jeg det med en dårlig bismak.

Anonymkode: 7c83d...ded

• Liker 1
Skrevet

Aftenposten er en liberal avis, dvs at de ligger tydelig til høyre i det meste av politikken. Spesielt i økonomisk politikk. Akkurat som partiet Høyre, er de innvandringsliberalere.

Det er tull å si at noen er på venstresida fordi de er innvandringsliberalere. Hvis det er sant, så må jeg være på høyresida - og det er vel ikke så mange kommunister på høyresida?

Skrevet
20 timer siden, Nicathv skrev:

Aftenposten er en liberal avis, dvs at de ligger tydelig til høyre i det meste av politikken. Spesielt i økonomisk politikk. Akkurat som partiet Høyre, er de innvandringsliberalere.

Det er tull å si at noen er på venstresida fordi de er innvandringsliberalere. Hvis det er sant, så må jeg være på høyresida - og det er vel ikke så mange kommunister på høyresida?

Kommunisme og Nazisme er så godt som det samme

Skrevet

Er vel heller TS som har blitt mer høyrevridd 

Anonymkode: 98657...48e

• Liker 4
Skrevet (endret)
På ‎29‎.‎11‎.‎2017 den 23.15, AnonymBruker skrev:

Europeisk og Nord Amerikansk media er generelt veldig ensrettet og ukritiske til sitt egent ståsted. Legg merke til at verdiskapningen er på vei bort fra Vesten.

Endret av debatant
Skrevet
2 timer siden, debatant skrev:

Kommunisme og Nazisme er så godt som det samme

Kunnskapsrik og gjennomtenkt kommentar. Full av gode argumenter fra deg, som vanlig.

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, debatant said:

Europeisk og Nord Amerikansk media er generelt veldig ensrettet og ukritiske til sitt egent ståsted. Legg merke til at verdiskapningen er på vei bort fra Vesten.

Fjolsene tror at man kan ha verdiskapning uten kristendom. Tåper, er jo bare å se verdiskapningen i ukristelige land. 

Anonymkode: d955a...1ef

Skrevet
31 minutter siden, Nicathv skrev:

Kunnskapsrik og gjennomtenkt kommentar. Full av gode argumenter fra deg, som vanlig.

Takk

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fjolsene tror at man kan ha verdiskapning uten kristendom. Tåper, er jo bare å se verdiskapningen i ukristelige land. 

Anonymkode: d955a...1ef

Helt enig. Norge er rikt fordi det er Europas mest kristne land. Og verdens største økonomiske makt, Kina, er vel også 96% kristent. Leste det i Leksikonet for alternative fakta.

1 time siden, debatant skrev:

Takk

:klem:

Skrevet

Litt på siden av tema kanskje, men aftenposten får man ikke lest lenger uten abonnement. De legger nesten bare ut pluss saker og pga dette gidder jeg ikke klikke meg inn lenger. 

• 4 uker senere...
Skrevet
På Saturday, December 02, 2017 den 13.37, Nutz skrev:

Litt på siden av tema kanskje, men aftenposten får man ikke lest lenger uten abonnement. De legger nesten bare ut pluss saker og pga dette gidder jeg ikke klikke meg inn lenger. 

VG og Dagbladet har jo blitt en god del pluss-artikler der også, og det overhodet ikke verdt prisen.

Og de sakene som ikke er pluss-artikkel, er stort sett kjendis-nyheter og sludder...

Anonymkode: a8db3...eee

Skrevet

Tror du kan legge høyre-venstre-akse-teorien din vekk. Det handler om globalisme. Alle store norske aviser fremmer globalismen. Det verste du kan være er nasjonalstat-tilhenger. EU med tilhørende forvitring av demokrati opphøyes til den eneste riktige vei. Innvandring og folkevandring fra Midt-Østen presenteres som noe helt nødvendig - stiller du spørsmålstegn er du faktisk rasist og nasist. Store ingripende handelsavtaler som TISA ble nesten ikke nevnt med et ord i avisene når dette var til forhandling. Store viktige saker blir ikke skrevet ned, mens vi blir servert lettbeint propaganda og puppe-artikler. Det er ingen rasjonalitet. Det spilles nesten utelukkende på følelser.

Anonymkode: eb924...f62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...