Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på julebord i morgen, og skal ha på meg en burgunder kjole og en svart blazer. Hvilken farge burde jeg ha på leppene? Ev. hva burde jeg ikke ha? 

Er ikke sånn kjempeopptatt av sminke og bruker det ikke til hverdags, men vil liksom gjøre det ordentlig imorgen. 

Anonymkode: b8923...b57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det generelt best når kvinner har naturlige lepper. Mørke eller sterke farger har jeg ikke særlig sansen for. Det synes jeg blir et unaturlig blikkfang ala sånne tykke påtegnede øyenbryn som noen har. Heller noe litt nedtonet, ikke så dominerende. Men så nevner du kjole og blazer. Der må jeg nok innse min svakhet. Ser ikke helt hva som passer til hva sånn sett:) 

Skrevet
55 minutter siden, Påkrevd skrev:

Jeg liker det generelt best når kvinner har naturlige lepper. Mørke eller sterke farger har jeg ikke særlig sansen for. Det synes jeg blir et unaturlig blikkfang ala sånne tykke påtegnede øyenbryn som noen har. Heller noe litt nedtonet, ikke så dominerende. Men så nevner du kjole og blazer. Der må jeg nok innse min svakhet. Ser ikke helt hva som passer til hva sånn sett:) 

Jeg er ikke glad i noe særlig mørke lepper, så det blir det nok ikke. Tenkte liksom ikke å matche burgunderfargen, hehe. Godt mulig det bare blir naturlig farge med litt glans, ja. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke glad i noe særlig mørke lepper, så det blir det nok ikke. Tenkte liksom ikke å matche burgunderfargen, hehe. Godt mulig det bare blir naturlig farge med litt glans, ja. 

Det synes jeg høres ut som en god idé. Ha et fint julebord:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...