Gå til innhold

Hvordan viser du at du er interessert/ikke-interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan viser du at du liker/er interessert i en person?

og hvordan viser du ar du ikke er interessert på en ikke-direkte måte?

Anonymkode: 6af8d...4c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg ikke er interessert i en person prøver jeg å ikke se hen i øynene mer enn normalt under en samtale, samt ikke oppsøke vedkommende med mindre det er nødvendig. Pleier også å være mer "lukket" i kroppsspråket (kryssede ben, kryssede armer, god avstand), samt å virke mindre interessert i samtalen/samtaleemnet. 

Anonymkode: cf031...937

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan viser du at du liker/er interessert i en person?

og hvordan viser du ar du ikke er interessert på en ikke-direkte måte?

Anonymkode: 6af8d...4c3

Dessverre er ikke jeg den som tar første skritt. Kommer an på hvordan jeg kjenner /treffer personen jeg blir intressert i.slik har jeg gjort det ; 

1. Jeg ble hemmelig forelsket. Var drita full og fikk øye på vedkommende. Hoppet på ham og kysset han. Interessen ble gjensidig. Men bare på fylla. Edru viste jeg ikke hvor jeg hadde han. Når jeg fikk nok av grubling sendte jeg han en mld og spurte rett ut. 

2. Veldig kjekk mann på nattklubb. Prøvde å fange blikket. Han var tydeligvis en rundbrenner som kastet seg over det letteste. Han ga interessen sin til andre kvinner som han behandlet dårlig. Jeg mistet den bare. 

3. Ble forelsket i fyr jeg hadde avvist tidligere. Tok kontakt igjen og sakte men sikkert ble vi nesten sammen. 

4. Mann viste interesse for meg. Hadde nok ikke fått opp øynene for han om han ikke gjorde det (TROR jeg),. Men et forhold kan bli vanskelig. Vi får se her... Jeg svarer han når han skriver og liker bildene hans. 

Hvordan jeg avviser ;

- Om han er direkte så svarer jeg at jeg ikke føler det samme. At jeg likevel synes han er en fin fyr og bil gjerne være venn. At han står fritt til å kutte kontakt om det er bedre for han og at jeg håper han finner en dame som kan gi han det han fortjener. 

- Nærmer han seg barnslig, som å skrive smiley med hjerter i øynene til hvert bilde jeg legger ut  , responderer jeg ikke. 

Anonymkode: 2d5a4...0f3

Skrevet

Pleier å si det rett ut at jeg liker noen når jeg er intressert i noen, og om jeg ikke kjenner de fra før av så tar jeg mye intitativ til å møtes å bli kjent før jeg kan avgjøre om jeg liker de og evn sier det.  

Når jeg ikke er interessert i noen så er jeg helt vanlig, høflig og blid som jeg er mot de fleste andre mennesker, men om jeg vet at vedkommende er interessert i meg så tenker jeg inni meg mens jeg smiler at "søren at han måtte komme forbi her igjen!" om det er noen jeg kjenner og ikke bare kan ignorere. Er det en helt fremmed så ignorerer jeg hvis jeg vet han liker meg. 

Anonymkode: e3f4e...d53

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg liker han VELDIG GODT ( kunne tenke meg han som kjæreste ) så sier jeg det.

Hvis jeg er interessert ( men likevel ikke vet ennå ) så gir jeg positiv oppmerksomhet )

Hvis jeg ikke er interessert så er jeg vanlig høflig, tar ikke videre kontakt.

Hvis han er påfallende needy og ikke tar et hint så har jeg pleid å blokke ut helt, men det er jo " ekstreme tilfeller"

Anonymkode: f191e...f19

• Liker 1
Skrevet
På 29. november 2017 den 23.20, AnonymBruker skrev:

Dessverre er ikke jeg den som tar første skritt. Kommer an på hvordan jeg kjenner /treffer personen jeg blir intressert i.slik har jeg gjort det ; 

1. Jeg ble hemmelig forelsket. Var drita full og fikk øye på vedkommende. Hoppet på ham og kysset han. Interessen ble gjensidig. Men bare på fylla. Edru viste jeg ikke hvor jeg hadde han. Når jeg fikk nok av grubling sendte jeg han en mld og spurte rett ut. 

Ååå, hvordan gikk det? Hva svarte han? 

Anonymkode: 20d83...1ca

Skrevet

Hvis personen er veldig pen eller hvis jeg er betatt kan jeg bli litt unnvikende og sjenert. Kan ha litt vansker med å se den andre i øynene, men når det skjer..!! 

Anonymkode: 7a5f9...f04

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ååå, hvordan gikk det? Hva svarte han? 

Anonymkode: 20d83...1ca

Han svarte ikke. Stilte seg bare opp og så på meg på jobben min en god stund etterpå. Han har fortsatt å ta kontakt på fylla etterpå som vanlig 

Skrevet (endret)

Med menn jeg ikke er interessert i på en romantisk/seksuell måte så snakker jeg om dater, folk er interessert i, synest er kjekke, osv. Er jeg interessert i noen så holder jeg kjeft om det så han ikke skal tro at jeg er interessert i andre. 

Ellers viser jeg interesse ved å ta kontakt og ha samtaler, øyenkontakt og blikk, og prøver meg kanskje forsiktig frem med fysisk kontakt. Er jeg ikke interessert så sier jeg det, unngår går han, eller helst holder en vanlig vennlig tone.

Endret av Moonwalker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...