Gå til innhold

Viktigste trekk utseende messig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

overfladisk spørsmål.

hva er det første dere legger merke til utseende messig ved en person dere liker?

og hva er viktig at ser bra ut/ trekker opp hva dere liker ved personen?

Personlig er det øyene jeg legger merke til.

viktig at de har en mannlig kropp, altså ikke er for tynne og ser litt mandige ut med litt skjegg og litt muskler. 

-jeg er dame og liker menn. 

Anonymkode: f9179...538

Skrevet

Om hun ser ung og frisk ut(inkludert feit VS ikke feit)

• Liker 1
Skrevet

Øynene er det jeg faller for, om ikke det første jeg legger merke til. Trodde jeg foretrakk brune øyne, helt til jeg ble stupforelsket i en med lyseblå, snille øyne :hjerter_rundt: Men helt ærlig er det personligheten jeg faller for, og ikke utseende. Falt ikke for øynene (eller noe annet) før jeg oppdaget hvor snill og god han faktisk er som person.

-kvinne som liker menn

Anonymkode: bd968...3d6

• Liker 1
Skrevet

Øyne.. kan være drit pen, men mangler utstråling fra øynene - mangler alt. 

Anonymkode: d5dc3...43e

• Liker 1
Skrevet

Øyne og smil. 

• Liker 1
Skrevet

Snille øyne. Alltid.

Anonymkode: 04eed...0ad

• Liker 4
Skrevet

Helt klart ØYNENE.

De jeg ser på.

Anonymkode: d64bb...d55

Skrevet

Det er den totalpakka som kalles sjarm jeg faller. For meg er det gjerne litt sjenerte og forsiktige menn med litt glimt i øyet som går under den kategorien. De som bare lyser snillhet, men samtidig kan le av litt upassende ting de egentlig ikke mener og har sine særegne interesser. Som lytter evig men samtidig aldri er kjedelige å høre på heller. Merkelig hvor ofte jeg kan se på noen at de har drømmepersonligheten. Annet enn det kommer de i alle typer og fasonger og øyen/hårfarger. De er nesten alltid etnisk norske og bleike og høye og tynne uten altfor definerte muskler, men jeg tror det har mer med hva slags menn det litt forsiktige smilet og blikket jeg faller for ofte sitter på heller enn en egentlig preferanse. Nå er det en rødhåra litt spinkel nerd med tidenes vakreste blå øyne jeg er betatt av, jeg er opptatt og ignorerer det så godt jeg kan, men må jo flire litt av disse merkelige gutta jeg faller sånn for i utide.

Anonymkode: 2a80d...06f

• Liker 2
Skrevet

Smilet, og brede skuldre 😍

Anonymkode: 8ca17...8d9

Skrevet

Smilet, håret og blikket. Har han caps eller lue går jeg ut fra at han er tynnhåra.  Høyden er også et blikkfang. 

Anonymkode: cb131...fc1

Skrevet

Om hun er brukbart "fit", om hun beveger seg/spiser sunt. Blikket begynner ofte på rumpa og går oppover. 

Anonymkode: 7ed81...b4a

Skrevet

Ansiktstrekk, som hake og nese. 

Anonymkode: 3ba94...944

Skrevet

Først øynene her også. Og så om ansiktet hans er pent. Legger ikke stort merke til kroppen så lenge han ikke er overvektig, er ansiktet jeg kommuniserer med, ikke rumpa. 

Anonymkode: a41fd...4b7

• Liker 1
Skrevet

Øynene - Glimt i øynene er obligatorisk.

Anonymkode: aa4e2...32d

Gjest DuVetHvem
Skrevet

Kroppen, så ansiktet

Feite jenter er uaktuelle (ikke kraftig bygde jenter som tar vare på seg. Man kan være kraftig bygd og fortsatt være trent). Og jenter som er stygge i ansiktet, men prøver kompensere med for mye sminke. 

Skrevet

For meg er det det at han ikke har lang panne... jeg har en jævel av en panne selv og ønsker å senke sjansen for at unger får den samme pannen som meg. 

Anonymkode: 01a6a...58e

• Liker 1
Skrevet

Timeglassform, rumpe og pupper er nesten alltid det som fanger oppmerksomheten min. Så har det jo vært unntak. Søte, ansiktspene damer med utstråling. Men de sistnevnte har ærlig talt ikke vært særlig interessante for meg i lengden, så fort man gjennomskuer utstrålingen..

Anonymkode: 46f44...97d

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Timeglassform, rumpe og pupper er nesten alltid det som fanger oppmerksomheten min. Så har det jo vært unntak. Søte, ansiktspene damer med utstråling. Men de sistnevnte har ærlig talt ikke vært særlig interessante for meg i lengden, så fort man gjennomskuer utstrålingen..

Er som sminke for personligheten. Sekundet det detter av så ser du hvor stygg hun er. Men så har man de som er naturlig pene og ikke trenger denne "sminken". Synd det som oftest tar så lang tid å finne ut hvem som er hva. 

Anonymkode: ffa2a...4a1

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er som sminke for personligheten. Sekundet det detter av så ser du hvor stygg hun er. Men så har man de som er naturlig pene og ikke trenger denne "sminken". Synd det som oftest tar så lang tid å finne ut hvem som er hva. 

Anonymkode: ffa2a...4a1

Godt sagt! Utstråling kan kamuflere hvem hun er, akkurat som sminke kan kamuflere hvordan hun ser ut. Så det er en farlig ting å falle for...

Men om å falle for en deilig kropp er så mye bedre vet ikke jeg, men erfaringen min er at det er det jeg stort sett gjør.

Skrevet

Jeg faller for personlighet, men om jeg skal si noe av det jeg falt for med kjæresten rent utseendemessing så var det smilet og latteren, de glitrende øynene når han pønsker på noe, og den rake holdningen. Skader ikke med de brede skuldrene heller. 

Anonymkode: 1613c...2c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...