Gå til innhold

Noen som vet om et sted som "ligner" Bali?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På grunn av vulkanen så blir det ikke Bali på meg neste uke. Noen som har noen andre tips til hvor jeg da kan reise?

Anonymkode: a7340...0af

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

På grunn av vulkanen så blir det ikke Bali på meg neste uke. Noen som har noen andre tips til hvor jeg da kan reise?

Anonymkode: a7340...0af

Har aldri vært på Bali eller Asia (fjerne østen). Men jeg synes flere steder på Sri Lanka, Malaysia og Fillipinene ligner litt på Bali.

Her er en artikkel om hvor man kan reise til (som ligner på Bali) istedenfor Bali: http://www.news.com.au/news/best-alternatives-to-bali-for-2017/news-story/77fad4512d3aec6ae371d8955dbebc75

Skrevet

Diani Beach i Kenya er langt bedre enn Bali (og ofte billigere flybilletter). Vakrere paradis skal man lete lenge etter og det er helt trygt. Ikke fullt så billig å bo og spise som det er i Asia dog. 

Anonymkode: 84891...0bb

• Liker 1
Skrevet

Som AnonymBruker skriver, så er Mombasa i Kenya heeeeelt fantastisk flott! Har vært der to ganger, og det er helt utrolig. 

Ellers tror jeg Sri Lanka er et godt alternativ. Jeg trivdes godt der, og det er et veldig interessant land som ennå ikke er blitt helt ødelagt av turisme. Å leie scooter og kjøre rundt var helt fantastisk, det er et utrolig vakkert og allsidig land og er veldig trygt. En tur langs kysten i sør og opp i fjellpartiene som Ella og Kandy er vakkert. Ikke minst er fjelltoppen Sri Pada/Adam's Peak en av mine beste opplevelser noensinne. 

• Liker 1
Skrevet

Jamaika

Anonymkode: 12136...559

Skrevet

Blir det tur på deg, ts?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...