Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #1 Skrevet 30. januar 2005 Maskinen min kommer bare på nett av og til! Jeg har ADSL fra Telenor, men tror problemet ligger i pcen. Modemet lyser som det skal, har sjekket med Telenor. Hvordan kan jeg sjekke hvorfor jeg ikke kommer på nett? Når maskinen har startet, åpner jeg Exploreren, men får bare beskjed om at siden ikke kan vises. Så starter jeg maskinen på nytt, og da går det greit å komme på nett. Eller jeg må prøve enda en gang før det går greit. Forferdelig irriterende. Det har bare vært sånn i et par-tre uker.
Mrs. B Skrevet 30. januar 2005 #2 Skrevet 30. januar 2005 Kanskje nettverkskortet ditt ikke er helt som det skal, det kan lønne seg å installere driverne på nytt (evt. se om det finnes nyere drivere på nettet). Søk også igjennom maskinen din for virus og spyware.
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #3 Skrevet 30. januar 2005 Kanskje nettverkskortet ditt ikke er helt som det skal, det kan lønne seg å installere driverne på nytt (evt. se om det finnes nyere drivere på nettet). Søk også igjennom maskinen din for virus og spyware. Eh... og hvordan gjør jeg det? Takknemlig for svar... :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #4 Skrevet 30. januar 2005 Kanskje nettverkskortet ditt ikke er helt som det skal, det kan lønne seg å installere driverne på nytt (evt. se om det finnes nyere drivere på nettet). Søk også igjennom maskinen din for virus og spyware. Jeg har sjekket for virus. Men hvordan sjekker jeg for spyware? Og hvordan installerer jeg driverne for nettverkskortet på nytt? Dette er en maskin jeg ikke har kjøpt originalt, men har overtatt fra en eks, og har ikke tilgang på evt. cder som en gang har fulgt med.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 30. januar 2005 #5 Skrevet 30. januar 2005 Spybot search & Destroy Ad-aware fra www.download.com Husk å oppdatere de før du kjører de .
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #6 Skrevet 30. januar 2005 Spybot search & Destroy Ad-aware fra www.download.com Husk å oppdatere de før du kjører de . Tusen takk! :-)
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #7 Skrevet 30. januar 2005 Tusen takk, det ser ut til at problemet er løst! :-) Hadde nok noe spyware her ja... :-?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 30. januar 2005 #8 Skrevet 30. januar 2005 Tusen takk' date=' det ser ut til at problemet er løst! :-) Hadde nok noe spyware her ja... :-?[/quote'] Det var hyggelig . Vil samtidig være så frekk å anbefale deg å bruke en annen nettleser, som f.eks firefox eller opera: www.opera.com www.mozilla.org elelr www.firefox.no dersom du ønsker den på norsk. Disse er mye mindre utsatt for spyware enn exploder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå