AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #1 Skrevet 29. november 2017 Har kommunisert litt med en mann på nettdating, men synes det går litt tregt. Lurer på om dere som flørter på nett skriver meldinger hver dag? Anonymkode: 2670d...e62
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #2 Skrevet 29. november 2017 Ja, fort over til messenger Anonymkode: 91526...901 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #3 Skrevet 30. november 2017 Ikke nødvendigvis hver dag. Men når jeg skriver med en vil jeg ha en fortløpende samtale. Vente ti minutter på hvert svar, det gidder jeg ikke. Så kan vi snakke sånn en time en dag, og så en time tre dager senere. Og så gjerne møtes, for det er grenser for hva man får ut av den skrivinga. Anonymkode: f7d7c...579
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #4 Skrevet 30. november 2017 Tar mine fantasier til ytterste grenser dersom tenning... så det blir en delAnonymkode: dfc14...e2d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #5 Skrevet 3. desember 2017 Jeg har snakket med en mann i 8 uker på nett og skal endelig veldig snart møtes, og vi snapper nesten hver dag med hverandre og skriver litt småting. Bedriver ikke samtaler med lange avhandlinger hver dag altså. Anonymkode: 3178d...d7e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #6 Skrevet 3. desember 2017 Ja, skriver med en som bor et stykke unna og da skriver jeg hver dag, men har ikke skrevet så lenge med han da. Det har blitt noen meldinger frem og tilbake i løpet av dagen, men jeg forventer ikke at det skal vare egentlig. Noen går det veldig tregt med synes jeg, og da blir det ikke så interessant å skrive med dem. Stort sett dabber det av da. Anonymkode: 03909...e63
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #7 Skrevet 3. desember 2017 Jeg pleier ikke skrive hver dag, kan gå alt fra 1-3 dager mellom, men oftere i starten. Tenker at vi ikke blir ordentlig kjent på chat uansett, men heller ved å møtes. Anonymkode: ffe51...f85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå