AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #1 Skrevet 29. november 2017 Jeg har møtt en mann gjennom jobben som jeg er utrolig forelsket i. Det ligner egentlig ikke meg å bli det på denne måten, sjelden jeg møter noen jeg blir spesielt begeistret for. Problemet er at jeg er veldig usikker i om han er interessert og om jeg skal ta initiativ videre. Et annet problem er at jeg møter han sjelden, kanskje en gang annenhver måned, men da er vi sammen ofte to dager og da også på middager/overnattinger. Svært ofte når vi møtes tar han kontakt med meg og vil snakke med meg. Ofte ser han mye på meg, ser meg rett inn i øynene. Han setter seg også nesten alltid ved siden av meg på middagene, det har han gjort på alle de tre siste middagene. Det er ikke noe spesielt som skal tilsi at han gjør dette, dette er en stor gruppe på over 20 personer som møtes. Han er ofte nær meg, mer enn tilfeldig tror jeg (selv om dette kan eksistere i mitt forelskede hode). Når vi spiser kan han sitte med skulderen inntil min ganske lenge, eller med benet sitt nær mitt. En annen lit underlig ting var at jeg besøkte hans hjemby og bodde på et hotell der (som han for øvrig hadde anbefalt meg). Da jeg skulle gå ut fra hotellet er jeg sikker på at jeg så han utenfor, men at han hastet avgårde (han kunne se meg før jeg så han). Dette var egentlig et veldig merkelig sted å være, nesten ingen andre ting der. Dette gjør meg utrolig usikker, siden jeg hver gang jeg ser han blir minnet på det, går ikke forelskelsen over. Han er så vidt jeg vet ikke i et forhold. Nå vurderer jeg bare å trekke meg fra hele denne jobb greia, det blir bare for vanskelig å se han der hele tiden. Kan noen hjelpe meg- er han interessert? Hva bør jeg gjøre? Jeg har jo aldri snakket med han uten andre tilstede, og aner ikke om dette bare eksisterer i min fantasi. Anonymkode: bff22...94e
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #2 Skrevet 29. november 2017 Denne historien har vi hørt før. Anonymkode: 038f6...8aa 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #3 Skrevet 29. november 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har møtt en mann gjennom jobben som jeg er utrolig forelsket i. Det ligner egentlig ikke meg å bli det på denne måten, sjelden jeg møter noen jeg blir spesielt begeistret for. Problemet er at jeg er veldig usikker i om han er interessert og om jeg skal ta initiativ videre. Et annet problem er at jeg møter han sjelden, kanskje en gang annenhver måned, men da er vi sammen ofte to dager og da også på middager/overnattinger. Svært ofte når vi møtes tar han kontakt med meg og vil snakke med meg. Ofte ser han mye på meg, ser meg rett inn i øynene. Han setter seg også nesten alltid ved siden av meg på middagene, det har han gjort på alle de tre siste middagene. Det er ikke noe spesielt som skal tilsi at han gjør dette, dette er en stor gruppe på over 20 personer som møtes. Han er ofte nær meg, mer enn tilfeldig tror jeg (selv om dette kan eksistere i mitt forelskede hode). Når vi spiser kan han sitte med skulderen inntil min ganske lenge, eller med benet sitt nær mitt. En annen lit underlig ting var at jeg besøkte hans hjemby og bodde på et hotell der (som han for øvrig hadde anbefalt meg). Da jeg skulle gå ut fra hotellet er jeg sikker på at jeg så han utenfor, men at han hastet avgårde (han kunne se meg før jeg så han). Dette var egentlig et veldig merkelig sted å være, nesten ingen andre ting der. Dette gjør meg utrolig usikker, siden jeg hver gang jeg ser han blir minnet på det, går ikke forelskelsen over. Han er så vidt jeg vet ikke i et forhold. Nå vurderer jeg bare å trekke meg fra hele denne jobb greia, det blir bare for vanskelig å se han der hele tiden. Kan noen hjelpe meg- er han interessert? Hva bør jeg gjøre? Jeg har jo aldri snakket med han uten andre tilstede, og aner ikke om dette bare eksisterer i min fantasi. Anonymkode: bff22...94e Ta kontakt med han og spør han. Eller glem han. Virker han sjenert? Er det evt derfor han ikke tar kontakt med deg ellers? Evt leker han bare med deg de gangene dere treffes. Kanskje han er slik at han liker å flørte. Anonymkode: c64e6...7da
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #4 Skrevet 29. november 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne historien har vi hørt før. Anonymkode: 038f6...8aa Ganske mange ganger faktisk! Anonymkode: 7476d...c7f 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #5 Skrevet 29. november 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har møtt en mann gjennom jobben som jeg er utrolig forelsket i. Det ligner egentlig ikke meg å bli det på denne måten, sjelden jeg møter noen jeg blir spesielt begeistret for. Problemet er at jeg er veldig usikker i om han er interessert og om jeg skal ta initiativ videre. Et annet problem er at jeg møter han sjelden, kanskje en gang annenhver måned, men da er vi sammen ofte to dager og da også på middager/overnattinger. Svært ofte når vi møtes tar han kontakt med meg og vil snakke med meg. Ofte ser han mye på meg, ser meg rett inn i øynene. Han setter seg også nesten alltid ved siden av meg på middagene, det har han gjort på alle de tre siste middagene. Det er ikke noe spesielt som skal tilsi at han gjør dette, dette er en stor gruppe på over 20 personer som møtes. Han er ofte nær meg, mer enn tilfeldig tror jeg (selv om dette kan eksistere i mitt forelskede hode). Når vi spiser kan han sitte med skulderen inntil min ganske lenge, eller med benet sitt nær mitt. En annen lit underlig ting var at jeg besøkte hans hjemby og bodde på et hotell der (som han for øvrig hadde anbefalt meg). Da jeg skulle gå ut fra hotellet er jeg sikker på at jeg så han utenfor, men at han hastet avgårde (han kunne se meg før jeg så han). Dette var egentlig et veldig merkelig sted å være, nesten ingen andre ting der. Dette gjør meg utrolig usikker, siden jeg hver gang jeg ser han blir minnet på det, går ikke forelskelsen over. Han er så vidt jeg vet ikke i et forhold. Nå vurderer jeg bare å trekke meg fra hele denne jobb greia, det blir bare for vanskelig å se han der hele tiden. Kan noen hjelpe meg- er han interessert? Hva bør jeg gjøre? Jeg har jo aldri snakket med han uten andre tilstede, og aner ikke om dette bare eksisterer i min fantasi. Anonymkode: bff22...94e Hvor lenge er det siden dette startet? Var dere intime (hadde sex) når dere overnattet? Er han kanskje en player? Anonymkode: c64e6...7da
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #6 Skrevet 29. november 2017 Hvorfor var du i hans hjemby? Bor dere mange mil unna hverandre? Anonymkode: c64e6...7da
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #7 Skrevet 29. november 2017 19 minutter siden, AnonymBruker said: Denne historien har vi hørt før. Anonymkode: 038f6...8aa Skulle til å si det samme da jeg leste HI. Må da være nøyaktig samme historie som jeg har lest her før. Anonymkode: 472ee...89b 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #8 Skrevet 29. november 2017 det holder å lage en tråd om dette. svarene blir neppe noe anderledes av at du oppretter to tråder om samme tema på under 2 dager Anonymkode: 6a5d6...a99
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #9 Skrevet 29. november 2017 Du fikk mange gode svar i den forrige tråden din. Eneste måten å finne ut om han er interessert på er å spørre han, men jeg ville ikke gått ut fra det bare fordi bena deres komme nærme hverandre når dere sitter 20 stk rundt et bord og det er trangt og dere sitter ved siden av hverandre. Han ville nok gjort andre fremstøt enn det om han virkelig var interessert. Sannsynligvis er han gift eller samboer. Hadde han vært interessert i å eskalere dette med deg så hadde han nok spurt om du ville bli med å ta en drink etter møtet bare dere to, eller spurt deg om telefonnummeret ditt eller facebooken din og om du var singel. Anonymkode: 993a7...df7 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #10 Skrevet 30. november 2017 STARTET DETTE I APRIL? Anonymkode: c64e6...7da
Summer lady Skrevet 30. november 2017 #11 Skrevet 30. november 2017 Dette har du skrevet om MINST en gang tidligere. Første gangen var du gift/samboer.... har det forandret seg? Hvis ikke er jo det rimelig vesentlig å nevne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå