AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #1 Skrevet 29. november 2017 Tanken er enkel: fortell hva du ville gjort om du var ei pen dame! Da mener jeg super pen, de som kan få akkurat de mennene de ønsker. Jeg ville startet på en utdanning. Funnet meg en rik mann og giftet meg med han (for å få penger ved eventuell skilsmisse). Fullført utdanningen, kanskje etter en mastergrad. Blitt gravid. Prøvd å overtale han til at jeg ikke trengte å arbeide. Så kunne jeg fått to barn til etter det. Og tatt vare på dem frem til de nærmet seg voksen alder. Så kanskje fått en til etter det, eller to. Generelt ville jeg hengt med veninner ellers. Om det ble skilsmisse hadde jeg fått en god del penger, og startet i yrket mitt som jeg er utdannet som. Eventuelt først blitt utplassert eller noe, slik at jeg fikk litt erfaring først. Hva ville du gjort? Anonymkode: 11c59...bd3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #2 Skrevet 29. november 2017 Jeg er en mann forresten. Anonymkode: 11c59...bd3
Majott Skrevet 29. november 2017 #3 Skrevet 29. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tanken er enkel: fortell hva du ville gjort om du var ei pen dame! Da mener jeg super pen, de som kan få akkurat de mennene de ønsker. Jeg ville startet på en utdanning. Funnet meg en rik mann og giftet meg med han (for å få penger ved eventuell skilsmisse). Fullført utdanningen, kanskje etter en mastergrad. Blitt gravid. Prøvd å overtale han til at jeg ikke trengte å arbeide. Så kunne jeg fått to barn til etter det. Og tatt vare på dem frem til de nærmet seg voksen alder. Så kanskje fått en til etter det, eller to. Generelt ville jeg hengt med veninner ellers. Om det ble skilsmisse hadde jeg fått en god del penger, og startet i yrket mitt som jeg er utdannet som. Eventuelt først blitt utplassert eller noe, slik at jeg fikk litt erfaring først. Hva ville du gjort? Anonymkode: 11c59...bd3 Det hørtes ut som et veldig trist liv! 6
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #5 Skrevet 29. november 2017 Just now, Majott said: Det hørtes ut som et veldig trist liv! Jeg hadde ikke hatt noe i mot det. Anonymkode: 11c59...bd3
Hedy Lamarr Skrevet 29. november 2017 #6 Skrevet 29. november 2017 For meg er det livet du beskriver der totalt uønsket. Bruke "mine beste år" på barn, mann, hus og henge med venninner? Nei takk! Dødskjedelig Ikke vil jeg har barn, jeg skal aldri være økonomisk avhengig av en mann, jeg har bra utdanning som jeg tok fordi jeg ville bruke den. Og jeg er (rødme) pen nok til å finne meg en riking, om det var viktig for meg. 2
Majott Skrevet 29. november 2017 #7 Skrevet 29. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde ikke hatt noe i mot det. Anonymkode: 11c59...bd3 Det å inngå et forhold til en mann kun fordi han er rik for, og for å leve på han etterpå, er trist i utgangspunktet! Da kan jo ingenting føles ekte sammen med han, hvis man vet at man kun er sammen med han fordi han har penger. Så er det sikkert også noen som blir sammen med mannen/dama fordi de vet at partner har penger, men som blir glad i han/henne etterhvert. Det er mange forhold som har blitt gode over tid fordi man har blitt glad i etterhvert også.
Gjest A National Acrobat Skrevet 29. november 2017 #8 Skrevet 29. november 2017 Det er ikke slik at man alltid kan få hvem man vil. Det er ikke realistisk, for noen. Og hvorfor tror du at alle damer vil ha en rik mann, gifte seg og klekke ut unger?
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #9 Skrevet 29. november 2017 Hvorfor så sykt mange barn? Anonymkode: 9a982...ac8 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #10 Skrevet 29. november 2017 Du er mann sier du, ts. Hvordan får du disse barna? Adopsjon? Surrogatmor i et annet land? Hva? Anonymkode: f575b...bb6
Gjest A National Acrobat Skrevet 29. november 2017 #11 Skrevet 29. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er mann sier du, ts. Hvordan får du disse barna? Adopsjon? Surrogatmor i et annet land? Hva? Anonymkode: f575b...bb6 Hvis han var dame, ville han levd slik han beskrev det.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #12 Skrevet 29. november 2017 Jeg ville tatt utdanningen jeg ønsket, tatt jobben jeg ønsket og giftet meg med mannen jeg ønsket og fått antall barn jeg ønsket. Hmmm, jeg har jo allerede gjort det! Å leve på «smulene» fra en mann hadde aldri skjedd. Jeg jobber, tjener egne penger og gjør hva jeg ønsker. Anonymkode: 43816...90e
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #13 Skrevet 29. november 2017 Det var en pussig plan. Er det liksom det kuuleste du kan tenke deg? Å få tre barn, gå hjemme, og så når barna er voksne skal du ha to til? Ok, stas med barn og familie, men jøsses da. Anonymkode: cbb27...87a 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #14 Skrevet 29. november 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en mann forresten. Anonymkode: 11c59...bd3 Såpass skjønte vi Anonymkode: 9a982...ac8 7
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #15 Skrevet 29. november 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en mann forresten. Anonymkode: 11c59...bd3 Hahaha, ja det måtte du nesten være for å tro at ting fungerer sånn at man får masse penger fra eksmannens formue når man gifter seg. Sånn er det ikke. Da må du flytte til USA. Jeg er kvinne og signerer for så vidt disse to: 41 minutter siden, Amawhatsnot skrev: For meg er det livet du beskriver der totalt uønsket. Bruke "mine beste år" på barn, mann, hus og henge med venninner? Nei takk! jeg skal aldri være økonomisk avhengig av en mann, jeg har bra utdanning som jeg tok fordi jeg ville bruke den. Og jeg er (rødme) pen nok til å finne meg en riking, om det var viktig for meg. 39 minutter siden, Majott skrev: Det å inngå et forhold til en mann kun fordi han er rik for, og for å leve på han etterpå, er trist i utgangspunktet! Da kan jo ingenting føles ekte sammen med han, hvis man vet at man kun er sammen med han fordi han har penger. Så er det sikkert også noen som blir sammen med mannen/dama fordi de vet at partner har penger, men som blir glad i han/henne etterhvert. Det er mange forhold som har blitt gode over tid fordi man har blitt glad i etterhvert også. Å leve i et forhold med noen man ikke elsket som menneske ville vært et ulykkelig liv. Det hjelper ikke å kunne kjøpe seg fine vesker og ferier om man ikke har felles interesser og lidenskaper med partneren sin og elsker personligheten og kjemien. Det finnes nok et fåtall (menn og kvinner) som kun er sammen med noen av økonomiske årsaker (menn som bor hos kvinner og forsørges av kvinner og kvinner som bor hos og forsørges av menn) men de aller fleste forhold der den ene parten er rikere enn den andre så er det tilfeldig at personen er rik og at man har tiltrekkes av personligheten først og fremst. Jeg ville aldri redusert mitt liv som menneske til å få masse barn i alle livets epoker så jeg aldri fikk gjøre noe for mitt eget liv eller dyrke mine egne interesser, gå å sture hjemme hele dagen og ikke ha noe jobb, for jobb har mye å si for selvtillitt og livsgnist og mestringsfølelse, det er viktig å bidra med noe og tjene penger for å føle seg verdifull, og kunne aldri levd med en mann jeg ikke var sjelevenn med uansett hvor mye penger han hadde. Er ei ganske pen dame som har fått tilbud fra flere menn om å bli med på eklusive reiser osv men har takket nei for jeg har ikke hatt kjemi med de eller interesse for de som person. Hadde jeg vært skikkelig skikkelig pen så hadde jeg nok kledd meg ned slik jeg gjør i dag, for å unngå uønsket seksuell oppmerksomhet og seksuell trakassering i enda større grad enn i dag. Anonymkode: 7e33d...e2f 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #16 Skrevet 29. november 2017 16 minutter siden, A National Acrobat said: Hvis han var dame, ville han levd slik han beskrev det. Ja, skjønte det like etter at jeg postet mitt svar. Jeg kunne ikke hatt det sånn som du beskriver at du ville satset på om du var dame, ts. For mange unger og for mye "husmor". Anonymkode: f575b...bb6
Gjest Priyanka Skrevet 29. november 2017 #17 Skrevet 29. november 2017 (endret) Er pen. Har giftet meg med en pen mann, vi har begge profesjonsstudier bak oss og ca samme lønn. Ønsker ikke å være trophy wife, jeg er mer enn utseende og utdannelsen min. Derfor har jeg tatt permisjon fra jobb ett år for å studere igjen. For min del handler livet om å utvikle seg, og å bare gå hjemme og shoppe i 30 år, hadde gjort meg gal. Endret 29. november 2017 av Priyanka
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #18 Skrevet 29. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tanken er enkel: fortell hva du ville gjort om du var ei pen dame! Da mener jeg super pen, de som kan få akkurat de mennene de ønsker. Jeg ville startet på en utdanning. Funnet meg en rik mann og giftet meg med han (for å få penger ved eventuell skilsmisse). Fullført utdanningen, kanskje etter en mastergrad. Blitt gravid. Prøvd å overtale han til at jeg ikke trengte å arbeide. Så kunne jeg fått to barn til etter det. Og tatt vare på dem frem til de nærmet seg voksen alder. Så kanskje fått en til etter det, eller to. Generelt ville jeg hengt med veninner ellers. Om det ble skilsmisse hadde jeg fått en god del penger, og startet i yrket mitt som jeg er utdannet som. Eventuelt først blitt utplassert eller noe, slik at jeg fikk litt erfaring først. Hva ville du gjort? Anonymkode: 11c59...bd3 Vel, jeg er en pen dame og jeg kan jo gjøre alle tingene du beskriver uten problemer. Men det høres ikke akkurat superspennende ut. Og så er jeg også blitt gitt et godt hode, og kanskje (uheldigvis?) noen ambisjoner som tilsvarer at jeg hadde blitt gal hvis jeg bare hadde surret hjemme med barn og venninner. Det høres ut som om du er en uambisiøs mann som misunner kvinner som lever uambisiøst. Evt. en mann som bare ikke får til ting profesjonelt. Da ville jeg heller bare funnet meg en dame som forventer lite. Anonymkode: db1c3...b4c
WubWub Skrevet 29. november 2017 #19 Skrevet 29. november 2017 (endret) Livet hadde sikkert blitt mye enklere tror jeg. Ville funnet en fyr med gode gener som kunne smelle meg på tjukka - ville dumpet han etter jeg ble gravid så giftet meg med ei kvinne som var like flott som meg men et par hakk rikere. Når det kommer til egne inntekter så ser jeg for meg at jeg kunne lagd en blogg å blitt millionær på dette. Det holder å ha et pent ansikt og så lage noen blogginnlegg om sminke,mote, fred i verden og slikt så øser pengene inn. Hadde også streamet på twitch - det er mange pene kvinner der som har blitt millionærer på pengedonasjoner fra ensomme nerdegutter. Hadde raskt blitt en mangemillionær på blogging og twitch - og ved hjelp av konas formue ville jeg kjøpt et slott eller palass i Tyskland eller Frankrike og ansatt egne tjenere. Som feriebolig ville jeg kjøpt meg en øde øy i karibien hvor jeg bygde en villa. Hadde også stilt opp som modell å prydet forsidene på flere magaziner som f.eks Vogue. Endret 29. november 2017 av WubWub
Gjest DuVetHvem Skrevet 29. november 2017 #20 Skrevet 29. november 2017 Giftet meg med en rik fyr, og så hatt en elsker på si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå