♥Missy♥ Skrevet 29. november 2017 #1 Skrevet 29. november 2017 Hva slags bakst kan man begynne med som holder seg bra til jul?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #2 Skrevet 30. november 2017 Pepperkaker, sandkaker, kakemenn, goro, sirupsnipper, osv Anonymkode: 4c8ad...d56
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #3 Skrevet 1. desember 2017 De klassiske julekakene inneholder mye fett, og det gjør at de begynner å harskne. De holder seg best de 3 første ukene etter baking. Så om du vil de skal holde seg helt til nyttårsaften, bør du kanskje vente en ukes tid (selv om de jo ikke harskner SÅ mye på den stunden). Jeg begynner aldri bakingen før tidligst et par uker før julaften, helst baker jeg det meste siste uken før jul. Jeg gjør meg heller ferdig med de andre forberedelsene, som gaver, trekjøp, og slikt først, så jeg har tid til bakingen siste uken. Anonymkode: 66d70...25c
Pmaxqueen Skrevet 2. desember 2017 #4 Skrevet 2. desember 2017 Lefser og smultringer - bare sleng de i fryseren Lussekatter kan du med fordel lage nå og ta opp 12. des så er de tint til lucia. Fløtekarameller kan også lages tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå