anonymkatt123 Skrevet 29. november 2017 #1 Del Skrevet 29. november 2017 Hei! Prøver å spørre her, i tilfelle noen vet. (var hos legen, men der fikk jeg ikke mye svar dessverre) Jeg klarte å overbelaste hånda mi på trening, men usikker på om jeg fikk senebetennelse, siden det bare gjorde vondt og ikke noen typiske betennelsessymptomer. Nå er håndleddet mitt snart 100%, men det lager "knekke"- og "klikkelyder" når jeg beveger på det fram og tilbake. Det gjør ikke vondt. Det er heller ingen andre slike lyder i noen av de andre leddene, kun på det håndleddet jeg overbelastet, kan det være derfor? Noen andre som har opplevd det samme og vet om det er normalt eller eventuelt går over? (tenker på disse lydene som kom etter overbelastning) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #2 Del Skrevet 29. november 2017 Jeg gikk til en velrenommert kiropraktor med et kne som knatlet og han sa at ledd som lager lyder er helt ufarlig så lenge de ikke gjør vondt. Så da gjelder det håndledd også. Knatlingen kommer av at ledd og muskler ikke samarbeider 100%, så den generelle anbefalningen er å bevege leddet mye, under lite belastning. Altså tøyning, rotasjonsøvelser og trening av leddstabiliserende muskler uten vekt. Å gå til en fysioterapeut for øvelser vil være den mest konstruktive ruten ut av problemet. Anonymkode: e1970...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymkatt123 Skrevet 29. november 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 29. november 2017 Ok, takk for svar. Er student og har ikke råd til fysioterapeut, men får vurdere det om dette vedvarer i lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå