Gjest Cocosa Skrevet 29. november 2017 #1 Skrevet 29. november 2017 Hei. Jeg har vært sykemeldt lenge, og kommer sikkert til å være det en god stund til. Leter etter aktiviteter jeg kan sysselsette meg med og lurer på TV-spill til x-Box. Jeg har ingen erfaring med hva som finnes på markedet og trenger litt hjelp. Da jeg var barn likte jeg å spille spyro, rayman og crocs (play station). På data spilte jeg mye sims. Liker ikke krig og skyting, mer «eventyr». Forslag?
Migle90 Skrevet 29. november 2017 #3 Skrevet 29. november 2017 Super Lucky's tale, Sonic Mania og a hat in time, i tillegg til de over (må nevnes at cuphead er veldig vanskelig) . Anbefaler å lese noen anmeldelser før du bestemmer deg.
Chiyo Skrevet 29. november 2017 #4 Skrevet 29. november 2017 Jeg spiller mye Minecraft. It's addictive! Jeg er ikke så veldig into krig og sånn, men jeg elsker å spille Assassins Creed. Ja... man dreper, men man får oppdrag som er kule, som å snike seg inn en 1800-talls fabrikk i London og frigjøre barnearbeidere. Jeg har ønsket meg Assassins Creed Origin til jul som er i Egypt 48BC. It's gonna be sweet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå