Gå til innhold

Dere vet når dere har truffet et skikkelig bra mannfolk

Anbefalte innlegg

Skrevet

på byen, og har vært veldig påvirket av alkohol og glemt og be om nummeret og våkner to dager etter dette av to meldinger, en fra ei venninne og en fra skjult nummer:

venninne: ***** ville ha nummeret ditt, håper du ikke ble sur hvis jeg ga han det :)

*****: Hei fikk nummeret ditt av venninne, håper du har lyst til å ut og møte meg i dag

:D:D:D:D jeg som trodde jeg bare var på vei nedover med mannfolk! Jeg sitter jo og skjelver av glede nå, og er veldig nervøs uguuuu skjelve skjelve, hvorfor blir jeg alltid slik?

Men siden det forrige opplegget mitt gikk rett i dass, så har jeg bestemt meg for å holde følelse og forelskelse tilbake nå bittelitt og se...

Jeg tror det ennå er torsdag og jeg drømmer jeg, egentlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende :)

Gleder meg til å høre fortsettelsen.

Skrevet

Den kommer nok i kveld, jeg gjør jo ikke annet enn å notere ned livet mitt :P

Ikke for å virke overflatisk til utseendet eller noe, men han har dreads også, og han er kjempepen i trynet! Ååå jeg har alltid ønsket meg en pen fyr med dreads, kanskje kanksje kanskje :hjerter2:

Vet det kommer til å komme en gjest nå og si "du liker så mange, må du alltid like noen?" Men jeg kom dere i forspranget og sier: JEPP! :)

Gjest datajente(i.i.)
Skrevet

Grattis!

Jeg var også ute i går og møtte en som ville bli bedre kjent med meg. Så nå blir det date på meg, også. Gleder meg! Kjempe søt og kos gutt!

Skrevet

Så bra :) Det ordner seg alltid for snille piker :sjarmor:

Lykke til, da! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Betviler at det er et skikkelig mannfolk som vil innvolvere seg i en så ung jente. Skikkelige mannfolk er faktisk minst 28 år.

Tror nok at dette er en vanlig fjomp i 20-års alderen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det en ny indier nå igjen? :o

Skrevet
Betviler at det er et skikkelig mannfolk som vil innvolvere seg i en så ung jente. Skikkelige mannfolk er faktisk minst 28 år.

:blaveis: (har hatt lyst til å bruke denne smilyen lenge nå og her fant jeg jammen meg et godt sted å bruke den)

Skrevet

Nei han er norsk, kan du se for deg en inder med dreads?

Hvorfor spør du forresten? Eller kan du ikke svare på dette, lille skaprasist?

Skrevet

:blaveis: (har hatt lyst til å bruke denne smilyen lenge nå og her fant jeg jammen meg et godt sted å bruke den)

Hihi ja, enkelte folk... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Håper du får en fortreffelig date. Og at dere klikker sammen.

Allikevel må jeg si meg veldig uenig i at dette er grunn nok til å vite at man har funnet seg ett skikkelig bra mannfolk..... :roll:

Sorry, ikke meningen å være en gledesdreper her, er sikker på at dere får det gøy sammen.

Klem Ronja_80 :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Kult!

I don't belive in mr. right, only mr. right now...

Lykke til :wink:

Skrevet

Jeje, det var jo ikke slik jeg mente det, jeg mener jo bare litt bedre "over average" ;p Har ikke tenkt å begynne å elske fyren etter ei uke for å si det slikt!

Men usj der vi skulle møtes i dag var stengt, så vi fikk heller ta det i morra :) Like greit, for jeg er ekkel i dag og ikke så bra huhu!

Men fyren er hyggelig og koselig og fin å se på, så hvorfor ikke ha det fint i øyeblikket? ;D

Skrevet

Sorry, ikke meningen å være en gledesdreper her, er sikker på at dere får det gøy sammen.

Klem Ronja_80  :)

Hva var da meningen med innlegget ditt :o ?

Spidey, du lever bare en gang, lev livet til fulle og husk signaturen til Malou:

Husk å leve mens du gjør det, husk å elske mens du tør det!

Gjest Anonymous
Skrevet

Lykke til...... :-)

Skal selv på date på tirsdag med en supergutt :-) , og gleder meg noe alldeles forferdelig.

Klemz.....

Skrevet
Lykke til...... :-)  

Skal selv på date på tirsdag med en supergutt :-) , og gleder meg noe alldeles forferdelig.

Klemz.....

Høhø men pass på hvis han er under 28, så er han ikke noe å spare på :P

Brunhilde: thank you for not bitching :D

Gjest Daniella_
Skrevet

Dummeste jeg har hørt! :hoho:

På tide å få seg no kanskje...?

Skrevet

Noen måååå bare prøve å ødelegge gleden har jeg inntrykk av!

Håper dere får en suuuperdate og at dere elsker hverandre til døde, og er sammen for resten av livet, ikke minst for å irritere gjest grønn... :hoho::hoho::hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...