Gå til innhold

Hvilken matbutikk synes du har best utvalg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes Meny, Coop Obs, Eurospar har størst utvalg. Rema 1000 og Coop Extra har ikke så værst utvalg.

Anonymkode: 82a61...6d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meny. Men matbutikker i Norge er 💩💩!

Anonymkode: 43a36...7f8

• Liker 2
Skrevet

Coop  og Meny

Anonymkode: 83afc...3f4

Skrevet

Det fantes en butikk her i byen før som het Maxi og den hadde et greit utvalg men det var selvfølgelig dyrt.  Har aldri sett en butikk som måler seg med denne.  Syns norske butikker er trasige og kjedelige greier, samme utvalg over alt!  Meny har ørlite grann bedre utvalg men det er til gjengjeld for dyrt til at jeg gidder å handle der jevnlig. 

• Liker 2
Skrevet

Meny har best utvalg av de varene jeg foretrekker, men er for dyr til at jeg tar hverdagshandelen der. Jeg syns Kiwi er grei nok, men Rema har jeg så og si sluttet å bruke.

Skrevet

Meny

Anonymkode: 09357...ef4

• Liker 1
Skrevet

Her jeg bor er det Meny som vinner utvalgsprisen. Men siden de er så himla dyre i forhold til kiwi og rema 1000, blir det til at jeg kun handler de tingene de ikke har på kiwi på meny. I går var jeg på meny og kjøpte ett stk laktosefri creme fraiche, og tok resten av handlingen på kiwi. 

Anonymkode: 762de...428

Skrevet

Coop Obs og Meny har det beste utvalget synes jeg.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Her jeg bor er det Meny som vinner utvalgsprisen. Men siden de er så himla dyre i forhold til kiwi og rema 1000, blir det til at jeg kun handler de tingene de ikke har på kiwi på meny. I går var jeg på meny og kjøpte ett stk laktosefri creme fraiche, og tok resten av handlingen på kiwi. 

Anonymkode: 762de...428

Det er jo en av grunnene til at det ikke er lønnsomt med godt utvalg. En butikk kan jo ikke leve på at kundene kun handler varene som ikke finnes i butikkene med dårligere utvalg. Det blir jo også ond spiral for desto færre kunder man har desto høyere priser må man jo ofte ta for å kompensere. 

Forstår jo godt at man ikke ønsker å betale mer enn nødvendig.

Skrevet (endret)

Meny, uten tvil. Handler nesten kun der. Synes ikke egentlig det er så dyrt, med tanke på utvalget man får. Og selv om vi legger ukes/2-ukershandelen her har vi ikke fått veldig mye større matutgifter enn tidligere (tidligere ukeshandlet vi gjerne på Kiwi). Nå handler vi kun via netthandel da, og da er det gjerne del tilbud, spesielt når vi koordinerer med Spars nettbutikk (de sender det gjerne samlet, slik at vi i praksis får levering fra to butikker samtidig).

Men ja, jeg synes Meny har best utvalg, og det er min foretrukne butikk.

Mvh Yvonne :heiajente: 

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Skrevet

Meny er uten tvil den butikken med best utvalg her jeg bor. Den slår lett Rema, Kiwi, Coop extra og coop mega

Anonymkode: f70f6...b2f

• Liker 1
Skrevet

I umiddelbar nærhet er det Meny...dyrt, men har ofte mange gode tilbud + billigmerker. 

Handler også på Rema og Coop Extra. Godt utvalg og rimeligere priser.

Skrevet

Utrolig vanskelig å svare på, selv om "størst=best" alltid hadde vært sant. (Jeg synes vareutvalget i mange butikker utvikler seg i retning av "mer av det samme".) Jeg handler litt her og litt der, alt etter hva jeg skal ha og hva som er på tilbud hvor. 

Gjest NotNaomi
Skrevet

Meny. Liker at de har ferskvaredisk også. Syns ikke det er så dyrt,men det kommer litt an på hva en velger av mat og kvalitet. Nå er det et stykke til nærmeste Menybutikk her,så fordi Rema er i umiddelbar nærhet,så handler jeg mye der også. Får fint tak i det jeg trenger der sånn av det viktigste,og god mat finner en der også.

Skrevet

Her i området er det ikke så mange butikkjeder å velge mellom. Eurospar har vel det mest varierte utvalget her tror jeg... Med Coop extra som nummer to. Eller så er det bare kiwi og rema her. 

Anonymkode: dc71e...156

Skrevet

Jacobs ligger ikke så langt fra meg, men det har vi kanskje bare i Oslo? Den synes jeg er bra, men er litt utenfor der jeg vanligvis handler. Neste på listen er Meny, men det varierer hvilken Menybutikk det er snakk om. De som har tatt over etter Ultra er ofte av de bedre, Meny på Oslo City er ikke bra (sammenlignet med resten av Menykjeden).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...