Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Lurte på om noen kloke hoder her inne kan forklare meg noe. jeg har per i dag ISDN, og ønsker meg ADSL, men det jeg lurer på er om jeg kun kan ha ADSL uten å ha ISDN, må jeg da ha modem eller hva må jeg ha??

Vil ha det som er billigst. Og hvis en har ISDN og ADSL blir det ganske dyrt ut fra det jeg har sett.

Har i dag telenor.

Håper noen kan hjelpe meg her :-)

Skrevet

DU kan ha ADSL på såkalt "ren linje" som da er uten ISDN, men da må du også betale ekstra for ren linje.. lurer på om det er 70 kr ca.. Du må vel også betale nedkobling av isdn linja på rundt en tusenlapp såvidt jeg husker.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Du trenger hverken isdn eller analog telefon for å adsl, men man må ofte betale en ekstra avgift (ca 60-80 kr, er ikke helt sikker på hva det er nå) dersom man velger å ikke ha analog- eller ISDN-telefoni. Modem/router får du med abonnementet når du bestiller adsl. Hvilken som er billigst har jeg ikke oversikt over, men sjekk:

www.telenor.no

www.tele2.no

www.bluecom.no

www.tiscali.no

www.nextgentel.no

(alle jeg kommer på i farten, det er helt sikkert en del flere). Nextgentel har forøvrig de samme prisene, enten du har fasttelefoni i tillegg, eller ikke.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg burde vel skaffe meg brukernavnet "telenorslave".

Uansett:

Jeg har ADSL, fasttelefon (analog) og mobil via Telenor.

Det viser seg at jeg da får endel rabatter fordi jeg er

en trofast kunde. I tillegg er det endel å hente av avslag

om man er medlem av et boligbyggerlag (OBOS eller

andre). Dette bør tas i betraktning når man skal velge

leverandør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...