AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #1 Skrevet 29. november 2017 Hun har meldt pappaen vår til barnevern og politi på falskt grunnlag mange ganger. Hun finner på ting selv, hører hun en ting så legger hun på tre ekstra før løgnen er ferdig laget. Hun tror på sine egne løgner til en helt vanvittig grad . Hun har satt ut løgner og rykter om alle i familien, om hun blir konfrontert sier hun bare at hun ikke husker alt hun sier til alle mennesker rundt seg. Hun sier aldri unnskyld, tar aldri ansvar for et rykte uansett for drøyt det blir for personen det går ututover. Hun har ordnet for seg slik at pappa ikke orker mer av henne. Så da går hun inn i hans hus og på hans eiendom enten på natten eller om han er på turer i stedet. Det siste halve året har flere av oss fersket henne med joggeturer og slikt rundt husene våre i tillegg. Jeg syns hun er en farlig person og lurer fælt på hva vi kan gjøre her? Anonymkode: 43a8b...906
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #2 Skrevet 29. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har meldt pappaen vår til barnevern og politi på falskt grunnlag mange ganger. Hun finner på ting selv, hører hun en ting så legger hun på tre ekstra før løgnen er ferdig laget. Hun tror på sine egne løgner til en helt vanvittig grad . Hun har satt ut løgner og rykter om alle i familien, om hun blir konfrontert sier hun bare at hun ikke husker alt hun sier til alle mennesker rundt seg. Hun sier aldri unnskyld, tar aldri ansvar for et rykte uansett for drøyt det blir for personen det går ututover. Hun har ordnet for seg slik at pappa ikke orker mer av henne. Så da går hun inn i hans hus og på hans eiendom enten på natten eller om han er på turer i stedet. Det siste halve året har flere av oss fersket henne med joggeturer og slikt rundt husene våre i tillegg. Jeg syns hun er en farlig person og lurer fælt på hva vi kan gjøre her? Anonymkode: 43a8b...906 Hvem snakker du om egentlig? Er det snakk om moren din, tanta di, søstera di..? Anonymkode: a588b...fd7 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #3 Skrevet 29. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem snakker du om egentlig? Er det snakk om moren din, tanta di, søstera di..? Anonymkode: a588b...fd7 Spiller det noen rolle? Det er en voksen person i familien, ikke min mor. Anonymkode: 43a8b...906 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #4 Skrevet 29. november 2017 Vedkommende har fortalt meg hvordan hun gjør til en løgn med f.eks rote litt rundt i huset til en person, ta bilde av det -for å vise hvor rotete personen har det hjemme. Anonymkode: 43a8b...906
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #5 Skrevet 29. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Spiller det noen rolle? Det er en voksen person i familien, ikke min mor. Anonymkode: 43a8b...906 Ja jeg tenker at det spiller en rolle. Hvis det hadde vært moren din/søstera di (i kjernefamilien) så tenker jeg at dere kunne satt dere ned og tatt en skikkelig alvorsprat med henne og sagt at nå er dere drit lei, og stilt et ultimatum. Mer det tanta di derimot så ville jeg gitt beskjed om at hvis hun ikke gir seg, så ønsker dere å ilegge et besøksforbud. Poenget mitt er at dere kan dra strikken litt lenger med de i kjernefamilien, enn med tanta di. Anonymkode: a588b...fd7 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #6 Skrevet 29. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg tenker at det spiller en rolle. Hvis det hadde vært moren din/søstera di (i kjernefamilien) så tenker jeg at dere kunne satt dere ned og tatt en skikkelig alvorsprat med henne og sagt at nå er dere drit lei, og stilt et ultimatum. Mer det tanta di derimot så ville jeg gitt beskjed om at hvis hun ikke gir seg, så ønsker dere å ilegge et besøksforbud. Poenget mitt er at dere kan dra strikken litt lenger med de i kjernefamilien, enn med tanta di. Anonymkode: a588b...fd7 Vi er mange år forbi alvorsprat stadiet. Vi prøvde det en gang, da gikk ryktene ut om at vi prøvde å tråkke inn hennes dør, hun følte seg truet og at en av oss hadde forsøkt å være voldelige. Hun fikk kamera opp på utsiden av døren etter det og la ut til alle hun kunne om at hun følte seg utrygg. Så kjernefamilien har dratt strikken så langt vi kan. Anonymkode: 43a8b...906
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #7 Skrevet 29. november 2017 Hadde en alvorsprat for et år siden som endte med et års stillhet og masse rykter om meg. Tok en ny alvorsprat etter hun spurte om å komme på besøk. Har ikke hørt fra henne etter det heller. Så å prate og sette ultimatum gir flere rykter før hun bare går over til nestemann i familien, ikke bare kjernefamilien. Hun har satt ut rykte om nære søskenbarn, besteforeldre, stemor, osv. Det går utover alle sammen Anonymkode: 43a8b...906
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #8 Skrevet 29. november 2017 "Du lyver så mye om oss at vi vil ikke ha noe med deg å gjøre lenger. Du er ikke ønsket i familien før du slutter å lyve. Ikke oppsøk oss igjen" Gjerne igjennom advokat. Og gå for besøksforbud. Hun er åpenbart syk. Ikke nødvendig at dere skal bli syke å. Anonymkode: c9ba1...52f 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #9 Skrevet 29. november 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Du lyver så mye om oss at vi vil ikke ha noe med deg å gjøre lenger. Du er ikke ønsket i familien før du slutter å lyve. Ikke oppsøk oss igjen" Gjerne igjennom advokat. Og gå for besøksforbud. Hun er åpenbart syk. Ikke nødvendig at dere skal bli syke å. Anonymkode: c9ba1...52f Min samboer som blir litt utenforstående til dette mener det er nok å ignorere. Noe vi har gjort en stund nå og da ender hun opp med å ta joggeturer rundt husene våre. Altså, langt oppe i skogen i en slags endegate, det er ingenting annet enn våre hus her. Anonymkode: 43a8b...906
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå