AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #1 Skrevet 29. november 2017 Dere som pusset opp kjøkken og bad i shabby chic stil. Har dere den ennå? Synes dere det er like fint? Eller har dere gått helt bort ifra det? Og i så tilfelle hva har dere i stedet? Anonymkode: 414f6...0dc
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #2 Skrevet 29. november 2017 Vi hadde shabby chic stil i den tiden det var "in". Nå har vi ikke det. Vi har byttet hus og syns ikke stilen passer inn her, selv om vi bor landlig og i hus fra århundreskiftet. Vi har gått helt bort fra det, så og si. Har noen rustikke innslag her og der, f.eks en benk i gangen som er "slitt" og et speil i samme stil, men ellers er stilen gjennomgående klassisk, med innslag av det rusikke/industrielle. Eksempelvis er stuen innredet med mange malerier, burgunder fløyelssofa, sisalteppe, 350 langt spisestuebord og antikk lysekrone. Kjøkkenet har industrielle lamper og landlig stil. Så her er det en mix, men som vi elsker og det er det viktigste, ikke sant? Når jeg ser shabby chic i dag tenker jeg at det er en koselig stil men ikke lenger min stil. Noen ganger er det overdrevent "slitt" og blir for shabby syns jeg og for lite chic. Forbinder den nok med yngre mennesker enn meg selv Anonymkode: 0e210...2e3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #3 Skrevet 29. november 2017 Hvilken retning innenfor chabby chic mener du? Det er jo mange forskjellige stiler der også. Blomstrete, drivved, malte møbler, falsk sølv, fransk med brunt lin. Med mer. Anonymkode: d474b...25d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #4 Skrevet 30. november 2017 Vi har litt av denen stilen ennå, men det ser kanskje litt 50 talls ut, fordi vi hadde gamle skap som ble designet da huset var nytt på 50-tallet. Kunne kanskje tenkt meg noe nytt, men det blir dyrt. Anonymkode: ef3af...752
Sunstone Skrevet 30. november 2017 #5 Skrevet 30. november 2017 Hadde det før, men jeg blir helt dårlig av den stilen nå. Har byttet helt om til skandinavisk/nordisk stil. Passer meg mye bedre og jeg syns personlig "rene" og ryddige overflater er det fineste 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå