Gå til innhold

Hvor lenge er barnet/barna ditt/dine i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Gjest Primula
Skrevet

Min datter er 3 år og hun er i barnehagen fra 07.45 til 15.00-15.30.

Synes det er lenge jeg, men det er vel ganske vanlig? Hun er en av de første som kommer i bhagen om morgenen, men om ettermiddagene er det mange barn igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mi jente på snart 5, pleier oftest å være fra ca. 09.30 til 16.00, altså 6,5 timer.

Skrevet

Gutten min er 1 år og er hos dagmamma. Han får alltid lengre arbeidstid enn meg, desverre. Syns 7-15.30 er alt for lenge. Heldigvis har vi mulighet til å ha han hjemme innimellom.

Skrevet

De fleste barn er i barnehagen mellom 8 og 16 og vel så det. Og de yngre barna har gjerne lengre dager enn de litt større barna.

Skrevet
De fleste barn er i barnehagen mellom 8 og 16 og vel så det. Og de yngre barna har gjerne lengre dager enn de litt større barna.

Og de som kommer først, blir hentet sist...

Gjest Anonymous
Skrevet

Poden er fra 7.30-15.30. Syns det er lenge nok. Pleier å hente han tidligere hvis det lar seg gjøre.

Skrevet

Fra ca 10 til 1630-1645. Kommer jeg for å hente før, får jeg beskjed av frøkna på snat fem om å komme tilbake!

Gjest lilletroll
Skrevet

Åja, glemte å si at datteren som da er der fra ca 9-15 er tre og et halvt...

Skrevet

Ni til fire. Mange av barna som er der , begynner før og slutter etter.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er dagmamma og dei borna er her kvar dag sjølv om foreldrene har fri. Tiden varierar frå 6 - 9 timar. Sjølvsagt må borna vere her lengre sidan foreldre levere og hente før og etter arbeid. Dagane vert kortare når foreldra har fri.

Skrevet

Storesøster og lille gull er i barnehagen fra 07.30 til ca 15.30 - 16.00 hver dag. Vi jobber begge fra 08.00 til 16.00, og da er det vanskelig å få barnehagedagen særlig kortere.

Gjest Anonymous
Skrevet

vi er i åpen barnehage, hvor jeg er med dem. de stortrives og jeg føler meg heldig som har denne muligheten. den ligger ikke i at vi mar plenty av kronasjer, altså bare så det er sagt....

uansett; vi er der fra ca 9:30/10 til ca 14:30. da blir ungene på 2 og 3 gladelig med hjem, for å slappe av litt. jeg opplever at dem blir fullstendig slitne etter en dag med masse lek og opplevelser, og det er godt å komme hjem igjen.....

Skrevet

Nå er min datter hos dagmamma dette første året og der er hun fra 0745 til 1615.(sånn ca)

Når hun til høsten skal over i barnehage blir hun der sikkert like lenge.

Skal man jobbe fullt og har normal arbeistid fra 0800-1600 så må det bare bli slik.

Jeg synes også det er lenge, men har ikke noe valg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har jobbet fulltid siden han var 13 mnd, og vært alene med han like lenge. Han begynte hos dagmamma, hvor han var fra 7 om morgenen til nesten 17 på ettermiddagen. Det var ikke noe moro. Men han trivdes hvertfall veldig godt. Så flyttet jeg nærmere jobben min etter noen mnd, og fikk barnehageplass rett ved hjemmet vårt.

Han leveres mellom 0745-0830 og hentes ca 1600. Hender han er med på jobb også, hvor han er maskot.

Han er forresten 3 1/2 år

Gjest Anonymous
Skrevet

Min minste sønn blir levert kl 730 og hentet 1610.

Mellomste blir levert kl 745 og hentet kl 1600 på SFO.

Den elste går hjem selv og setter seg og gjør lekser.

Middagen står da på bordet kl 1645. Etter det er kjøring til trening noen dager i uka.

Skrevet

Min jente på snart tre er i barnehagen fra 10 til 15.30. Det er kortere enn de fleste, men pappaen og jeg jobber til uliket tider på dagen/døgnet, så da kan vi levere sent og hente tidlig..

Skrevet

Når jeg eller pappaen er på jobb, blir guttene på 3 og 4 år levert i 7-730 tiden, og hentet i 15-1530 tida.

Når jeg har fri, er de enten hjemme med meg, eller er i barnehagen fra ca 10-14. De har full plass i barnehagen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Man,ons og fredag går jeg på skole, og da er hun (snart 5) i bhg fra 09.30 - 16.00

Tirsdag og Torsdag går jeg på jobb, da er hun i bhg fra 08.30 - 14.30.

Jeg har en del fri fra skolen, lesedager, og da er hun der fra ca 10.00 - 14.00.

Ronja_80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...