Gå til innhold

Hva kaller dere jentetissen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
14 timer siden, WubWub skrev:

Det er feil. Forhud er mer sammenlignbart med vulva om vi først skal sammenligne. 

Men til syvende og sist er det selve vagina man har sex med, ikke vulva - så det er selvfølgelig vagina som er det mest dekkende ordet for underliv.

Men barn har ikke sex. Temaet er "hvilken benevnelse anvender dere og/eller barna på den kroppsdelen som skiller ut urin". Går "vagina" under dette? 

Kvinners underliv er nokså sammensatt, så å bruke det noe fremmede og kliniske ordet "vagina" er ikke dekkende. Det er mangelfullt og misvisende. Poenget er at du kan ikke bruke et ord for et så innvikla område. Hvis du bruker "vagaina" om hele området, burde du være tilsvarende konsekvent og bruke sædleder, glans eller andre navn på menns kjønnsorganer

Da jeg var 6 hadde jeg blærekatarr, og å si jeg hadde vondt i vaginaen hadde vært særdeles uheldig.

Redigering: https://www.webmd.com/women/picture-of-the-vagina

Endret av Ginavn
  • Liker 2
Skrevet

Her sier jente mi på 4 år tissen, mens hun på 8 sier underlivet.. (Far dems er lege) Jeg sier bare underlivet:)

Anonymkode: 01368...644

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, WubWub skrev:

Det er ikke urinrøret man sikter til når man prater om jenter og gutters underliv. "Vask deg inni vagina" er selvfølgelig helt korrekt

Hvorfor skal man vaske inni vagina? 

Og hvordan? Bruke en flaskebørste? :klo:

Anonymkode: 31cc5...1d6

• Liker 3
Skrevet
35 minutter siden, WubWub skrev:

"Spre kjønnsleppene

Skyll med vann

Samtidig bruker du hånden og fingrene for å komme innimellom kjønnsleppene og vaske hele vagina

- Husk at sepe ikke skal inn i skjeden."

http://www.klikk.no/kvinneguiden/helse/slik-vasker-du-underlivet-2580625

Det der skal ikke en toåring, femåring eller åtteåring gjøre. De skal vaske seg litte granne PÅ tissen, sletts ikke inni skjeden. 

Anonymkode: a657a...a2b

• Liker 4
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der skal ikke en toåring, femåring eller åtteåring gjøre. De skal vaske seg litte granne PÅ tissen, sletts ikke inni skjeden. 

Anonymkode: a657a...a2b

Det her er jeg ikke interessert i å diskutere, er jo bare kverulering. Hold deg til trådens emne

Endret av WubWub
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal man vaske inni vagina? 

Og hvordan? Bruke en flaskebørste:klo:

Anonymkode: 31cc5...1d6

Au! 

Anonymkode: 1b120...509

Skrevet

Tiss. Gjør ikke forskjell på jenter og gutter

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...