Gå til innhold

Testet negativt 11 dpo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...med RFSU stripstest. Helt ærlig: er alt håp ute?

(ps: kjenner forresten til linken med statistikk over hvor mange som tester positivt når.)

Anonymkode: 59edb...bb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså... hvorfor spør du om alt håp er ute, når du samtidig sier du kjenner til linken som forteller deg nøyaktig hva sjansen? ER sjansen 0%? Nei. Er da alt håp ute? Nei. Hva forventer du av svar, du sitter jo på det selv? 

Anonymkode: 228fb...445

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså... hvorfor spør du om alt håp er ute, når du samtidig sier du kjenner til linken som forteller deg nøyaktig hva sjansen? ER sjansen 0%? Nei. Er da alt håp ute? Nei. Hva forventer du av svar, du sitter jo på det selv? 

Ville høre noen personlige historier slik at statistikken kan korekstualiseres bedre.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ville høre noen personlige historier slik at statistikken kan korekstualiseres bedre.

Tror du virkelig at du får tusenvis av svar her på KG? Og tror du du får svar fra en divers nok gruppe til at du kan bruke det som statistikk?

Den siden der gir deg mye mer nøyaktige data enn hva du får om du får et par personlige erfaringer her inne. 

Skrevet

Er det forbudt å be om personlige historier? 😆

TS.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det forbudt å be om personlige historier? 😆

TS.

Nei, men det var heller ikke det du spurte om ;) Du spurte om alt håp var ute, og da må man se på fakta og gode statistikker for å svare, ikke personlige historier. Så vil du vite om alt håp er ute, eller vil du høre anekdoter om Kari som opplevde å få negativ test men var gravid likevel? 

Skrevet

Gjerne begge deler. Og om Trude som fikk mensen tre dager etter negativ test. Og noen ærlige betraktninger om i hvilken grad håpet tar overhånd når man tester negativt 11 dpo. Refleksjoner får man ikke i statistikken. Var bare hypp på en samtale.

Skrevet

Kan jeg få den linken dere snakker om? :ninja:

Anonymkode: 74611...872

Skrevet

Jeg testet negativt 10-11 dager før IKM. Er i uke 8 nå :) 

Anonymkode: 9f6a7...c85

Skrevet

Jeg testet negativ 8 og 10 dpo. Så testet jeg ikke igjen før 13 dpo og fikk en kjempesvak strek. Testen jeg tok var veldig sensitiv også, så regner med den var negativ på 12 dpo også.

Jeg er i uke 8 nå :) 

Skrevet
1 time siden, Alvea skrev:

Jeg testet negativ 8 og 10 dpo. Så testet jeg ikke igjen før 13 dpo og fikk en kjempesvak strek. Testen jeg tok var veldig sensitiv også, så regner med den var negativ på 12 dpo også.

Jeg er i uke 8 nå :) 

Jeg har lutealfase på 16 dager og er på dag 14 nå. Har ikke lyst til å teste igjen og bli skuffa på nytt, så jeg får bare vente på tr som mest sannsynlig kommer skal vi tro statistikken. Men har lutealfasen noe å si for når egget fester seg og når man kan forvente positiv test?

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...