AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #1 Skrevet 29. november 2017 Synes det var rart jeg ikke fant noen tråd om det, er vel flere enn meg som ser på dette? Har ikke rukket å se alle episodene i den nyeste sesongen, men har sett samtlige av de eldre flere ganger. Lurer på om Khloe og Kylie er gravide slik som medier melder, hva tror dere? Diskuter gjerne serien Anonymkode: 3c544...b9e
Aurora** Skrevet 30. november 2017 #2 Skrevet 30. november 2017 (endret) Jeg har sluttet å se på. Føler hele serien bare er blitt til et stort manus og skuspill (som det ofte er i realityserie) men likte de første sesongene best. Var mer ekte og down to earth liksom. Pluss alle har jo en spinnoff serie. Nå har Kylie fått sin egen og. Men den eneste som har bekreftet babyryktene er vel Kim? De andre verken bekrefter eller avbekrefter. Vil vel at media skal spekulere enda mer. Men Kylie burde jo begynne å få mage snart hvis hun faktisk er gravid? Ps: Har ikke følgt saken kjempe nøye i media Endret 30. november 2017 av Aurora** 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #3 Skrevet 30. november 2017 Ja, blir litt mye rot med de spinof seriene. Det irriterer meg så at de duller så med Lamar. Skal være så voldsomt smiskende og overhygelige med han på telefonen. Skjønner ikke at Khloe vil ha kontakt med han engang etter alt det dritet han har gjort mot henne. Syns også at Scott kan ta seg sammen, selv om det er for sent for han og Kourtney sin del. Han virker veldig svak og tiltaksløs. Finner bare på unnskyldninger.. Anonymkode: 3c544...b9e 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #4 Skrevet 30. november 2017 Men hvorfor orker dere egentlig å følge med på dette? Denne Kardashian-gjengen har tydeligvis temmelig mange tilhengere over hele verden. Men jeg har fsktisk aldri akjønt hva som liksom skal være så "facinerende" med dem... Anonymkode: 4e19f...946
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #5 Skrevet 30. november 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor orker dere egentlig å følge med på dette? Denne Kardashian-gjengen har tydeligvis temmelig mange tilhengere over hele verden. Men jeg har fsktisk aldri akjønt hva som liksom skal være så "facinerende" med dem... Anonymkode: 4e19f...946 Det handler om at når du har fulgt med på det fra begynnelsen av så føler du du "kjenner" de og synes derfor det er interessant å følge med videre i livene deres. Anonymkode: 3c544...b9e
Aurora** Skrevet 30. november 2017 #6 Skrevet 30. november 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor orker dere egentlig å følge med på dette? Anonymkode: 4e19f...946 Hvem er dere? Jeg følger jo ikke med på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå