Gå til innhold

Oj sann! TO ekser på arbeidsplassen! - Skjebens ironi!

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Gjett hva jeg fikk vite i dag? Jo, at jeg har to ekser på jobben. Den ene, er av sjefene på jobben, som jeg var sammen med en kort stund. Og nå fikk jeg vite at gammel-samboeren også har begynt å jobbe der. :o

Tenk da... Hvis jeg skulle i et møte på jobben, også sitter begge eksene mine der!

:hakeslepp: :o :-? :roll::flau:

Altså, jeg har hatt tre kjærester i mitt liv, og jobber med to av dem. Fine greier! :ler: *galgehumor* :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, stakkars deg. Har du vurdert å bytte jobb? :ler:

Skrevet

Kanskje det bare er så enkelt at du faller for menn i en viss type barnsje. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, da er det duket for liv og intriger- dramaqueen!

:P

Gjest Embla s
Skrevet

Høres ikke optimalt ut, på den annen side; sjefen din har vel alltid vært der (han var vel sjefen din mens dere hadde forhold og i tiden før/etter og? Det er jo sjangsen man tar når man involverer seg med kolleger..). Når det gjelder den andre, så er harn vel klar over at du jobber der? Dermed kan du vel gå ut i fra at han har kommet seg videre og klarer å være profesjonell på møter o.l. (får håpe det for dine andre kolleger i allefall :wink: )

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg klarer å være profesjonell i alle fall. :) Og sjefen også. :) Bare litt uvanlig situasjon.

Gjest GreenSky
Skrevet
Kanskje det bare er så enkelt at du faller for menn i en viss type barnsje. :)

Nei, ikke egentlig. Gammel-samboeren var i en helt annen bransje før.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg klarer å være profesjonell i alle fall. :) Og sjefen også. :) Bare litt uvanlig situasjon.

Om enn så lenge, ja...men hav med julebord og firmafester?

Men det går sikkert fint :) De (og du?) har kanskej allerede fått nye partnere og da er vel alt i orden?

Gjest Anonymous
Skrevet

:trøste:

Noen ganger er verden litt for liten :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

hehe. Jeg har opplevd å ha tre tidligere partnere til bords på en gang... Tre av tre mulige faktisk, på den tiden. Var litt pinlig, men mest komisk. Dessuten visste de ikke om hverandre, og jeg hadde ingen vanskelige følelser for noen av dem.

Skrevet

Ojsann....

Du får se filosofisk på det. Går det greit er det ingenting å bekymre seg over, -og går det dårlig så har du et flott utgangspunkt for å bli vår neste store såpeoperamanusforfatter. :wink:

Men forhåpentlig er dere alle 3 "ferdig med hverandre" slik at dere kan forholde dere profesjonelt til det dere skal gjøre på jobben.

Gjest Anonymous
Skrevet

Se positivt på det: du kjenner de jo godt og samarbeider kanskje lettere med dem også da? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...