Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan den brukes i ansiktet? Er ekstremt tørr, og min vanlige krem som skal gi mye fukt hjelper ikke :( 

Anonymkode: 53477...3aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker litt i ansiktet om natten på vinteren i alle fall :jepp:

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan den brukes i ansiktet? Er ekstremt tørr, og min vanlige krem som skal gi mye fukt hjelper ikke :( 

Anonymkode: 53477...3aa

Den kan brukes overalt på huden. Men den er veldig feit, så jeg ville gått for noe litt mindre fedtete. Jeg bruker den på leppene om natten og hendene. 

Anonymkode: cf50c...d47

Skrevet

Jeg ville ikke hatt den i nærheten av ansiktet mitt engang.  Den inneholder nesten bare mineralolje.  Jeg bruker ikke det samme i ansiktet som blir brukt i bilmotorer. 

Gjest A National Acrobat
Skrevet

Hvis du har serum og nattkrem ville jeg brukt det. Jeg bruker night’repair serum fra Estée Lauder, og en nattkrem. Det fukter godt. Det er selvsagt andre du kan bruke også, men det har vært min favoritt i nesten femten år. 

https://m.douglas.no/productbrand_759917.html?wt_cc4=marin_bid&wt_cc1=&mkwid=sPrYrvCqy_dm&pcrid=103750807100&pkw=&pmt=&trac=no.01psh.goo.9969369408.759917.21972289220.000000

Skrevet

Jeg bruker den innimellom i ansiktet om vinteren, særlig på ekstra tørre områder. Nå har jeg ikke særlig uten hud da, er du utsatt så ville jeg nok valgt noe annet :)

Anonymkode: 5610b...532

• Liker 1
Skrevet

Kan man bruke denne kremen når huden er så tørr at den har sprukket og blør?

Anonymkode: 3fa03...a53

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan man bruke denne kremen når huden er så tørr at den har sprukket og blør?

Anonymkode: 3fa03...a53

Det er nettopp da denne kremen er like suveren som i forebygging av ekstremt tørr hud. 

Men i ansiktet synes jeg Avene Cold creme er best. Det er en håndkrem men det betyr ikke at den ikke kan brukes i ansiktet. 

Anonymkode: cf50c...d47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...