AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #1 Skrevet 28. november 2017 Hei. Jeg har datet en mann siden begynnelsen av september. Jeg har hatt inntrykk av at hans intensjoner med meg har vært seriøse og han har blant annet introdusert meg for noen av sine venner. Vi har også hatt sex siden 5 date. Mulig det var for tidlig, men det føltes riktig. Ikveld har jeg hatt besøk av ei venninne som var på besøk i byen og hun satt og sveipet på Tinder mens vi så sammen. Daten min dukker opp og for moro skyld sveiper hun liker på han for å se om de får match. Det gjorde de. Greit nok. MEN etter et par timer så sender han henne melding! Jeg kjente jeg ble litt uvel. Hvorfor i all verden sender han henne melding (han kommenterte noe fint med profilen hennes), hvis han er fornøyd med meg og liker meg? Har mest lyst til å avslutte hele greia, men er usikker på om det er «feil» av meg? Han er 36 og jeg er 32. Anonymkode: c6e2e...b8c 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #2 Skrevet 28. november 2017 Han leker med deg til han finner noe bedre. Hadde sagt farvel og forklart hvorfor Anonymkode: 04d13...e31 21
NewInTown Skrevet 28. november 2017 #3 Skrevet 28. november 2017 Avslutt hele greia om du er ute etter noe seriøst. Han er åpenbart ikke det. 13
Katten.2.0 Skrevet 28. november 2017 #4 Skrevet 28. november 2017 Har dere pratet om framtiden og deres ønsker med hverandre? 5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #5 Skrevet 28. november 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han leker med deg til han finner noe bedre. Hadde sagt farvel og forklart hvorfor Anonymkode: 04d13...e31 Bør jeg forklare hvorfor? Jeg har mest lyst til å bare kutte direkte av, uten noen videre forklaring. Føler jo at han ikke kommer til å ta det spesielt tungt når han tydeligvis fortsatt er på utkikk, for da var jeg vel aldri så interesant i utgangspunktet. Anonymkode: c6e2e...b8c 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #6 Skrevet 28. november 2017 ghost han. Gutten kommer til og gå på veggen når du ikke svarer han mer, men DU er plutselig aktiv på tinder. Anonymkode: 8bf46...19f 17
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #7 Skrevet 28. november 2017 1 minutt siden, Katten.2.0 skrev: Har dere pratet om framtiden og deres ønsker med hverandre? Ikke direkte. Jeg er nok litt «gammeldags» og har gått utfra at når en fyr virker interessert, tar kontakt hver dag, planlegger neste date før den forrige er over, inkluderer meg i livet sitt, introduserer meg for hans venner o.l, at han har tenkt at jeg kan være en han vil prøve å satse på. Fryktlig dumt av meg skjønner jeg jo nå, men sånn er det når man ikke er oppdatert på de nye spillereglene i dating. Vi har allerede en planlagt date på torsdag hvor vi skal på en utstilling til en av hans kompiser, men det har jeg ikke så lyst til nå gitt. Anonymkode: c6e2e...b8c 14
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #8 Skrevet 28. november 2017 Såklart gir han faen i deg, og prøver å finne bedre. Ghost han, eller gå med hevet hode - forklar at han hadde matchet med noen veninner, og siden det er flaut og løsaktig, og veninnene dine har fått avsmak av han, så må du finne deg en ekte mann. Anonymkode: ae35d...0db 12
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #9 Skrevet 28. november 2017 100% dealbreaker for meg. Hadde kuttet all kontakt tvert og aldri sett meg tilbake, uten å ha noen som helst dårlig samvittighet for det. Anonymkode: 2cd2c...ebe 16
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #10 Skrevet 28. november 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bør jeg forklare hvorfor? Jeg har mest lyst til å bare kutte direkte av, uten noen videre forklaring. Føler jo at han ikke kommer til å ta det spesielt tungt når han tydeligvis fortsatt er på utkikk, for da var jeg vel aldri så interesant i utgangspunktet. Anonymkode: c6e2e...b8c Nei. Du skylder ham ingen verdens ting. Anonymkode: 2cd2c...ebe 11
WubWub Skrevet 28. november 2017 #11 Skrevet 28. november 2017 Om dere bare dater og ikke er i et forhold så er det jo helt greit av han å fremdeles bruke Tinder. Man er ikke eksklusive med mindre man faktisk er eksklusive. Jo flere man dater/treffer jo høyere er sannsynligheten for å finne den rette.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #12 Skrevet 28. november 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: Om dere bare dater og ikke er i et forhold så er det jo helt greit av han å fremdeles bruke Tinder. Man er ikke eksklusive med mindre man faktisk er eksklusive. Jo flere man dater/treffer jo høyere er sannsynligheten for å finne den rette. For noe tøys. Det kommer til et punkt i alle datingsituasjoner hvor man enten satser eller gjør det slutt med daten. I dette tilfellet burde daten til TS gjort det slutt, da han tydeligvis ikke ser for seg en fremtid med henne, når han etter såpass lang tid fortsatt er på jakt etter noe annet. Det han gjør nå er å føre henne bak lyset ved å tro at det er de to som skal finne ut av noe sammen, mens han i realiteten ser seg om etter noe annet. Anonymkode: 27199...fe3 11
WubWub Skrevet 28. november 2017 #13 Skrevet 28. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For noe tøys. Det kommer til et punkt i alle datingsituasjoner hvor man enten satser eller gjør det slutt med daten. I dette tilfellet burde daten til TS gjort det slutt, da han tydeligvis ikke ser for seg en fremtid med henne, når han etter såpass lang tid fortsatt er på jakt etter noe annet. Det han gjør nå er å føre henne bak lyset ved å tro at det er de to som skal finne ut av noe sammen, mens han i realiteten ser seg om etter noe annet. Anonymkode: 27199...fe3 Tja. Jeg ville nå ihvertfall brukt et par måneder på å bli godt kjent før jeg ville hoppet inn i et forhold. Hvor lenge har TS kjent hverandre? De har bare hatt 5-8 dater? Det er jo ikke allverden og strengt tatt ikke nok dater til å slå seg til ro. Folk er altfor utålmodige etter min mening, ikke rart så mange forhold går dukken da folk hopper rett inn i det etter bare noen treff. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #14 Skrevet 29. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg har datet en mann siden begynnelsen av september. Jeg har hatt inntrykk av at hans intensjoner med meg har vært seriøse og han har blant annet introdusert meg for noen av sine venner. Vi har også hatt sex siden 5 date. Mulig det var for tidlig, men det føltes riktig. Ikveld har jeg hatt besøk av ei venninne som var på besøk i byen og hun satt og sveipet på Tinder mens vi så sammen. Daten min dukker opp og for moro skyld sveiper hun liker på han for å se om de får match. Det gjorde de. Greit nok. MEN etter et par timer så sender han henne melding! Jeg kjente jeg ble litt uvel. Hvorfor i all verden sender han henne melding (han kommenterte noe fint med profilen hennes), hvis han er fornøyd med meg og liker meg? Har mest lyst til å avslutte hele greia, men er usikker på om det er «feil» av meg? Han er 36 og jeg er 32. Anonymkode: c6e2e...b8c Dump dritten! Hadde sendt han mld på tinder og spurt om han mener han har mer til felles med venninna di. Har selv blitt ghostet etter 2 mnd. Surt, men man kommer over det. Møtte og vennene hans og alt var fint.. Anonymkode: 8f047...e67 5
Katten.2.0 Skrevet 29. november 2017 #15 Skrevet 29. november 2017 45 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke direkte. Jeg er nok litt «gammeldags» og har gått utfra at når en fyr virker interessert, tar kontakt hver dag, planlegger neste date før den forrige er over, inkluderer meg i livet sitt, introduserer meg for hans venner o.l, at han har tenkt at jeg kan være en han vil prøve å satse på. Fryktlig dumt av meg skjønner jeg jo nå, men sånn er det når man ikke er oppdatert på de nye spillereglene i dating. Vi har allerede en planlagt date på torsdag hvor vi skal på en utstilling til en av hans kompiser, men det har jeg ikke så lyst til nå gitt. Anonymkode: c6e2e...b8c I dagens dateverden har man ingen garantier. Skjønner deg godt, og føler med deg. *klem* 3
Gjest yeans Skrevet 29. november 2017 #16 Skrevet 29. november 2017 Vanligvis mener jeg at man skal si ifra hvorfor man dumper en date, men her syns jeg det er greit å bare blokkere uten et ord hvis det kjennes mest riktig. Leser andre steder på nettet at mange som opplever slikt gjerne går sammen om å "avsløre" fyren. Enten ved å møte opp sammen til en date han har avtalt med venninna, eller at begge sender mld der de forteller hvorfor de dumper/blokkerer han.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #17 Skrevet 29. november 2017 7 minutter siden, WubWub skrev: Tja. Jeg ville nå ihvertfall brukt et par måneder på å bli godt kjent før jeg ville hoppet inn i et forhold. Hvor lenge har TS kjent hverandre? De har bare hatt 5-8 dater? Det er jo ikke allverden og strengt tatt ikke nok dater til å slå seg til ro. Folk er altfor utålmodige etter min mening, ikke rart så mange forhold går dukken da folk hopper rett inn i det etter bare noen treff. De har datet i nesten tre måneder... da er det ikke innafor å bruke tinder ved siden av, med mindre det er avtalt. I tillegg er det i min bok unaturlig å gå rett fra å date flere til å bli sammen med én. Greit å ha en periode hvor man dater kun hverandre før man blir sammen, og det var tydeligvis det ts trodde de gjorde nå. Anonymkode: 2adac...d84 8
WubWub Skrevet 29. november 2017 #18 Skrevet 29. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De har datet i nesten tre måneder... da er det ikke innafor å bruke tinder ved siden av, med mindre det er avtalt. I tillegg er det i min bok unaturlig å gå rett fra å date flere til å bli sammen med én. Greit å ha en periode hvor man dater kun hverandre før man blir sammen, og det var tydeligvis det ts trodde de gjorde nå. Anonymkode: 2adac...d84 Ser nå at de har datet siden september , og da er jeg enig. Man burde ha "sealed the deal" innen disse 3 månedene, hvis ikke så hopper man bare videre. Høres ikke ut som noe seriøst opplegg. 2 måneder med dating er maksgrensa for hvor langt jeg ville latt det trekke ut før jeg hadde tatt opp spørsmålet "er det ikke på tide vi blir eksklusive?". Men før vi ble sammen hadde det vært greit for min del at man også traff andre. Så lenge man ikke er i et forhold så har man ingen forpliktelser ovenfor den andre, man er jo strengt tatt singel. 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #19 Skrevet 29. november 2017 Skjønner ikke hva slags "dagens datingverden" dere befinner dere i. Jeg kjenner mange i dating-alder og har aldri hørt om normale mennesker som driver på slik etter å ha datet flere ganger, og absolutt ikke i 2 måneder!! Du har møtt en drittsekk, så enkelt er det! Anonymkode: aa24b...fb7 7
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #20 Skrevet 29. november 2017 5 minutter siden, WubWub skrev: Så lenge man ikke er i et forhold så har man ingen forpliktelser ovenfor den andre, man er jo strengt tatt singel. Heldigvis sitter igjen på noen fasit her, heller ikke du, så at noen velger å kutte ut noen som ikke svarer til forventningene og standarden man har satt seg er selvfølgelig også helt greit. Anonymkode: 2cd2c...ebe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå