Gå til innhold

Hvordan vet jeg om han er interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en mann 4 ganger nå over en periode. Vi går på fjelltur sammen, spiser middag og prater masse. Men han gir ingen tegn på om han liker meg eller ikke. Dette er helt nytt for meg, da andre menn jeg har datet før virkelig har vist og sagt hva de vil. Så jeg blir så usikker på om han liker meg eller ikke. 🙈 

Hjelp? Hvordan tolker dere dette? 

Anonymkode: 6cbef...d39

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt en mann 4 ganger nå over en periode. Vi går på fjelltur sammen, spiser middag og prater masse. Men han gir ingen tegn på om han liker meg eller ikke. Dette er helt nytt for meg, da andre menn jeg har datet før virkelig har vist og sagt hva de vil. Så jeg blir så usikker på om han liker meg eller ikke. 🙈 

Hjelp? Hvordan tolker dere dette? 

Om han er intressert er du vel ikke i tvil. Tenker jeg da. Er i samme situasjon , men her er han sykt stille mellom treff. Kanskje han møter andre🤤 Har og møtt han fire ganger 

Anonymkode: 21957...003

• Liker 2
Skrevet

Gå inn på samtaletemaer om hva han ser etter i en dame, om han er e flørtete person, om han er lett å tolke når han liker noen eller om han er sjenert eller spør han direkte om han liker deg og kan se for seg dere som et par :)

Anonymkode: c3177...dc8

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om han er intressert er du vel ikke i tvil. Tenker jeg da. Er i samme situasjon , men her er han sykt stille mellom treff. Kanskje han møter andre🤤 Har og møtt han fire ganger 

Anonymkode: 21957...003

Jeg er så usikker på tegnene han gir. 🙊 Det som gjør meg forrvirret. Han spanderer alltid maten på men, er hyggelig og tar kontakt mellom møtene også. 

Jeg selv er egentlig en flørtende person , men ikke akkurat med han her. Jeg blir plutselig så usikker når jeg er med han. 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gå inn på samtaletemaer om hva han ser etter i en dame, om han er e flørtete person, om han er lett å tolke når han liker noen eller om han er sjenert eller spør han direkte om han liker deg og kan se for seg dere som et par :)

Anonymkode: c3177...dc8

Jeg tør ikke å spørre om han liker meg. 🙊 Skal se om jeg får lurt litt mer info ut ac han neste gang. 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...