AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #1 Skrevet 28. november 2017 Jeg har møtt en mann 4 ganger nå over en periode. Vi går på fjelltur sammen, spiser middag og prater masse. Men han gir ingen tegn på om han liker meg eller ikke. Dette er helt nytt for meg, da andre menn jeg har datet før virkelig har vist og sagt hva de vil. Så jeg blir så usikker på om han liker meg eller ikke. 🙈 Hjelp? Hvordan tolker dere dette? Anonymkode: 6cbef...d39
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #2 Skrevet 29. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har møtt en mann 4 ganger nå over en periode. Vi går på fjelltur sammen, spiser middag og prater masse. Men han gir ingen tegn på om han liker meg eller ikke. Dette er helt nytt for meg, da andre menn jeg har datet før virkelig har vist og sagt hva de vil. Så jeg blir så usikker på om han liker meg eller ikke. 🙈 Hjelp? Hvordan tolker dere dette? Anonymkode: 6cbef...d39 Om han er intressert er du vel ikke i tvil. Tenker jeg da. Er i samme situasjon , men her er han sykt stille mellom treff. Kanskje han møter andre🤤 Har og møtt han fire ganger Anonymkode: 21957...003 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #3 Skrevet 29. november 2017 Gå inn på samtaletemaer om hva han ser etter i en dame, om han er e flørtete person, om han er lett å tolke når han liker noen eller om han er sjenert eller spør han direkte om han liker deg og kan se for seg dere som et par Anonymkode: c3177...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #4 Skrevet 29. november 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Om han er intressert er du vel ikke i tvil. Tenker jeg da. Er i samme situasjon , men her er han sykt stille mellom treff. Kanskje han møter andre🤤 Har og møtt han fire ganger Anonymkode: 21957...003 Jeg er så usikker på tegnene han gir. 🙊 Det som gjør meg forrvirret. Han spanderer alltid maten på men, er hyggelig og tar kontakt mellom møtene også. Jeg selv er egentlig en flørtende person , men ikke akkurat med han her. Jeg blir plutselig så usikker når jeg er med han. Anonymkode: 6cbef...d39
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #5 Skrevet 29. november 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Gå inn på samtaletemaer om hva han ser etter i en dame, om han er e flørtete person, om han er lett å tolke når han liker noen eller om han er sjenert eller spør han direkte om han liker deg og kan se for seg dere som et par Anonymkode: c3177...dc8 Jeg tør ikke å spørre om han liker meg. 🙊 Skal se om jeg får lurt litt mer info ut ac han neste gang. 😂 Anonymkode: 6cbef...d39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå