Gå til innhold

Daten hadde store hengepupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å nei, hengepupper! Så grusomt for deg, stakkars deg! :grine:

Anonymkode: 9b3e6...34c

• Liker 3
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Ble inspirert av ett innlegg her inne, skrevet av en dame som lurte på om hun burde opplyse daten fra nettet om fedme - da det var vanskelig å si utifra profilbildet. Det fikk meg til å tenke på to episoder jeg har hatt med nettdating.

Det første treffet gjaldt en dame som hadde ett par bilder som ikke viste noe mer enn ansikt. Daten hadde attraktivt ansikt utifra bildene, og vi ble enig om å treffe hverandre. Da hun kom ut av bussen, var det en svært lubben dame - dessverre ikke det jeg hadde sett for meg. Møtet varte ikke mer enn 30 min, selv om jeg burde opplyst henne om feilinformasjonen med en gang. 

Det andre treffet gjaldt en dame som så helt grei utifra bildene. Greit ansikt og en tilsynelatende flott kropp. Det tok ikke veldig lang tid før vi endte opp i sengen sammen, men da hun kledde av seg på overkroppen var det noen store hengepupper med svære areolaer. Dette var selvsagt ikke attraktivt for min del, og jeg mistet dessverre ereksjonen øyeblikkelig. 

Den siste daten var definitivt verst for min del, da jeg fikk et forklaringsproblem - i tillegg til at vi hadde kommet så langt at vi skulle ha sex.

Noen av dere som har noen slike historier?

Anonymkode: 56ab3...355

Det er ikke daten sin skyld at hun ikke lever opp til dine forventinger. Det er som å vente på snøen som falt i fjor.

Feilen her er deg. 

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

store hengepupper med svære areolaer. Dette var selvsagt ikke attraktivt for min del, og jeg mistet dessverre ereksjonen øyeblikkelig. 

Dette du skriver her og ikke minst måten du du skriver det på gjør deg til en stor drittsekk. Pluss at du også ødelegger selvbildet til brukere her inne. Hold deg unna kvinner. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg har dessverre slike pupper ts liker. Synd, for jeg vil gjerne at drittsekker som synes bryster (eller andre kroppsdeler) er viktigere enn alt / nesten alt det andre et menneske har å fare med, røper seg umiddelbart. Sånne folk er nemlig ikke verd å bruke tid på. 

• Liker 5
Skrevet

å, ikke bry dere om ts, han er bare en BOYO!

Anonymkode: 3739b...6b0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...