AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #1 Skrevet 28. november 2017 Trenger noen synspunkter og andre vinklinger enn mine egne.. hadde blitt veldig glad for innspill/meninger/tips! kort fortalt: jeg jobber sammen med en mann som jeg er veldig (hemmelig) betatt av. Vi ser hverandre mye på jobb og snakker sammen daglig, men jobber sjeldent på samme prosjekter, så det blir ikke så mye lange samtaler. I april var vi ute med jobben og vi endte opp med å sitte ved siden av hverandre og snakke sammen hele kvelden. Vi har en helt utrolig kjemi, noe vi begge har kommentert flere ganger ovenfor hverandre. Siden den gangen har vi vært på flere sosiale ting med jobben og hver gang ender Vi opp med å snakke med hverandre i flere timer, og det er så koselig og morsomt. Føler vi klikker skikkelig bra. Han gir mange tegn til at han kan like meg mer enn bare som en venn. Han ser mye på meg og holder øyenkontakten lenge. Gir komplementer på hår/kjole, øyne osv. Ler veldig av vitsene mine, og holder lett rundt meg og på korsryggen min om vi skal gå noe steder. Han er veldig gentle og tar aldri på meg på en "ekkel" måte. alltid bår vi sitter ved siden av hverandre berører skuldrene eller beina hverandres liksom med vilje hehe. Vi vant årets "mime-lek" på jobben overlegent når vi var på lag, folk ble helt sjokkert over hvor godt vi forstod hverandre, og hvor mange poeng vi klarte. Så langt gir alle disse tegnene han sine meg en følelse på at han kan være interessert. Men! Dette har pågått siden april og enda har vi ikke møttes alene. Ingen av oss har spurt, men vi har snakka om det. Han har heller aldri "prøvd seg", på å få meg med hjem, kysse meg eller noe sånt. Det stopper ved lett berøring. Jeg har heller ikke prøvd meg på han på den måten så dette går begge veier. Usikker på om han ikke vil ha meg på den måten eller om han vil vente. Han oppfører seg ikke på samme måte med noen andre som han gjør mot meg. (Som jeg vet om hvertfall). Jeg føler signalene vi sender ril hverandre er like, men føler ingen av oss tørr og ta steget siden vi har holdt på som dette i så mange måneder. Av og til kan han si at "ho dama der var fin" til meg, mens samme uka slenger han inn mat på kontoret mitt, som han har kjøpt på butikken ved siden av, når han vet jeg er for opptatt til å rekke lunsjen pga frister/prosjekter. Vi har ikke lunsj samtidig så kan ikke spise sammen med han heller.. Skjønner ikke helt hva som skjer mellom oss..? Har noen noen meninger ut i fra hva jeg har fortalt her? Tips til hva jeg kan gjøre for å få et tydeligere svar av han uten å være for pågående? Anonymkode: 6f241...258
gobbledigook Skrevet 28. november 2017 #2 Skrevet 28. november 2017 Ton ned på skriftstørrelsen, plis. 6
miss summers Skrevet 28. november 2017 #3 Skrevet 28. november 2017 Hvor har du kopiert inn teksten fra? 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #4 Skrevet 28. november 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi vant årets "mime-lek" på jobben overlegent når vi var på lag MATCH MADE IN HEAVEN <3 Anonymkode: 02106...aba 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #5 Skrevet 28. november 2017 Han ser på deg som en venn , siden han kommenterer at andre damer er fine. Er nok bare du som innbiller deg at det at dere sitter med skuldrene og bena inntill hverandre er noe som gjøres med vilje som et romantisk tegn, det er nok bare helt tilfeldig fordi dere sitter tett, og det er vanlig å sette seg ved siden av den man kommer best overens med. Men hvis dere har så god kjemi og prater så lett med hverandre, hvorfor spør du han ikke om han er singel og hvis han svarer ja si han er kjekk og at han kan få be deg ut på en date om han vil. Anonymkode: 8b307...539 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #6 Skrevet 28. november 2017 Start med å flørte med han på snap eller messenger 😛 Anonymkode: 47198...72f
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #7 Skrevet 29. november 2017 Fikk vondt i øynene av skriften Anonymkode: f0958...605 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #8 Skrevet 29. november 2017 Det er nok bare vennskapelig fra hans side. Anonymkode: 39a52...a4e 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #9 Skrevet 29. november 2017 Gi dere da! Dersom ståa er slik ts forteller er det klart han er interessert Grunnen til at han forteller deg at andre kvinner er fine er fordi han ønsker en reaksjon fra deg som bekreftelse på at du liker han. Han synes nok også det i utgangspunktet ikke passer seg å flørte og ha en greie med noen på jobben, så han tar det rolig for å være helt sikker på at dette er noe å satse på Anonymkode: 70ce9...b14
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #10 Skrevet 29. november 2017 Han er opptatt. Anonymkode: 254fe...b95 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #11 Skrevet 30. november 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er opptatt. Anonymkode: 254fe...b95 Dette tenker jeg også. Vet du om han er singel TS? Det kan virke som om han liker seg, men at han har en kjæreste og dermed ikke gjør noe mer med det. Det er ikke uvanlig å få gode vennskap og god kjemi med en kollega, også å småflørte litt. Men det betyr ikke nødvendligvis at man legger noe mer i det. Hvis han derimot ER singel så ville jeg rett og slett invitert han ut på noe bare dere to. Eller rett og slett sendt ei medling og spurt om han er interessert (jepp, jeg er ikke typen til å gå rundt grøten) Anonymkode: 400ff...cf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå