Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #1 Skrevet 30. januar 2005 Er det noen her som har erfaringer med hvordan renholdet er i hudpleiesalonger? Jeg har besøkt en salong flere ganger, og jeg synes det er flinke folk som jobber der. Men jeg må si at jeg reagerer på at det er lite rent der. Mulig det bare er meg som overreagerer, men dersom man skal ha en behandling der man ligger med huden bar så burde man vel kunne forvente et rent håndkle under? I tillegg er rommene skitne, det ser ikke ut som benken har vært vasket på evigheter. Og det er ikke særlig renslig å få en pudderkost i ansiktet som sikkert har vært brukt på mange andre. Har nesten litt lyst til å klage, men.. Overreagerer jeg?
Gjest manic Skrevet 30. januar 2005 #2 Skrevet 30. januar 2005 Det skulle da bare mangle at var rent der! Man bruker som regel en liten formue hos en hudpleier, så at de er nøye med rensligheten er vel en forutsetning? Det høres ikke særlig profesjonelt ut spør du meg....
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #3 Skrevet 30. januar 2005 Takk for svar, godt å høre at det ikke er meg som er prippen. Jeg har besøkt to andre steder her jeg bor (Kristiansand) og de salongene er mye mer renslige. Litt dumt egentlig at det er så dårlig renhold på den salongen jeg snakker om, for det er mange hyggelige jenter som jobber der og jeg har bare gode erfaringer med behandlingene. Men det er litt ekkelt når renholdet er så dårlig.
Gjest Lilleulv Skrevet 30. januar 2005 #4 Skrevet 30. januar 2005 Takk for svar' date=' godt å høre at det ikke er meg som er prippen. Jeg har besøkt to andre steder her jeg bor (Kristiansand) og de salongene er mye mer renslige. Litt dumt egentlig at det er så dårlig renhold på den salongen jeg snakker om, for det er mange hyggelige jenter som jobber der og jeg har bare gode erfaringer med behandlingene. Men det er litt ekkelt når renholdet er så dårlig.[/quote'] Du burde gå på Vår Hudpleie!! Der er det fresht. Men kan jeg spørre hvor du gikk, og det ikke var reint? lurer bare på om jeg har vært samme sted skjønner du...
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #5 Skrevet 30. januar 2005 Takk for svar, Lilleulv! Hvordan er de som jobber på Vår Hudpleie? Og hvor ligger den? Jeg vil nødig henge ut den salongen med navn, men du skjønner det kanskje hvis jeg sier at den ligger i 2.etasje et sted i markens? Har du samme erfaringer, eller er det meg som har vært uheldig de gangene jeg har vært der?
Gjest Lilleulv Skrevet 30. januar 2005 #6 Skrevet 30. januar 2005 Takk for svar, Lilleulv! Hvordan er de som jobber på Vår Hudpleie? Og hvor ligger den? Jeg vil nødig henge ut den salongen med navn, men du skjønner det kanskje hvis jeg sier at den ligger i 2.etasje et sted i markens? Har du samme erfaringer, eller er det meg som har vært uheldig de gangene jeg har vært der? jepp da vet jeg, og jeg er forsåvidt enig. det var det stedet jeg tenkte på... vår hudpleie ligger på siden av slottsquartalet!! det er bare så supert der skikkelig proft, og snille og hyggelige folk.!
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #7 Skrevet 30. januar 2005 Tusen takk for tipset, Lilleulv. :-) Da skal jeg prøve Vår Hudpleie neste gang!
Gjest Lilleulv Skrevet 30. januar 2005 #8 Skrevet 30. januar 2005 Tusen takk for tipset' date=' Lilleulv. :-) Da skal jeg prøve Vår Hudpleie neste gang![/quote'] Jei! fortelle hva du synes etter du har vært der da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå