Gå til innhold

Kvinne 24 og jomfru

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler på stresset med å bli eldre og eldre uten å oppleve å ha sex. Synes menn det er avtennende med en eldre jomfru?

Anonymkode: ebb44...b52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn flest vil ikke ha noen problemer med at du er jomfru. de fleste vil nok mene det bare er positivt. 

Anonymkode: 11821...434

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, spiritbreaker skrev:

en eldre jomfru som er urørt , hatt få partnere eller ikke har en billig fortid med mye bagasje og lav impulskontroll i sexlivet er alfa omega for mange menn :ninuskapus:

drømmedamen!

Er det fordi menn tenner på å være den første eller er det grunnet personlighetstrekkene med å ikke være billig?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det fordi menn tenner på å være den første eller er det grunnet personlighetstrekkene med å ikke være billig?

Begge. Det at hun er urørt og ikke hatt 100 andre peniser der

Anonymkode: 3168e...ecd

• Liker 2
Skrevet

Jeg er mann, 28 og jomfru. Jeg hadde i alle fall likt å møte ei som deg. Vi er i samme båt på en måte.

Anonymkode: a57b7...489

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler på stresset med å bli eldre og eldre uten å oppleve å ha sex. Synes menn det er avtennende med en eldre jomfru?

zdsffAFTRTASdthsh.thumb.jpg.c0e6e3b3e536bbd1b128f9f1c01c4c9b.jpg

Anonymkode: b55b3...c72

• Liker 1
Skrevet

Vent med sex til du synes det er riktig med en du synes det er riktig med. Ikke stress. Jomfrudommen er en "verdi" du skal passe godt på.

• Liker 1
Skrevet

Kom her a' snuppa mi så skarru se hva jeg har i buksa.

Hilsen

Den ekte Arne 46

Anonymkode: d527a...ef3

Skrevet

Det er bare positivt med en jente som er jumfru :)

Anonymkode: b666c...422

Skrevet
3 timer siden, Arne 46 skrev:

Vent med sex til du synes det er riktig med en du synes det er riktig med. Ikke stress. Jomfrudommen er en "verdi" du skal passe godt på.

Nei, det er ikke en verdi i seg selv. Det er klart man skal ha sex når man føler seg klar og med en man føler seg trygg på, men man mister ingen verdi av å ha sex. 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begge. Det at hun er urørt og ikke hatt 100 andre peniser der

Anonymkode: 3168e...ecd

For det er ingen mellomting? Enten er man "urørt" eller så har man hatt hundre andre peniser der. Jaja. 

Anonymkode: 63168...455

Skrevet

Tror nok de fleste bare vil synes det er positivt. Alt for mange som virker å se på jomfrudommen som noe de "må bli kvitt", så tror nok de fleste menn synes kvinner med selvrespekt som ikke deler kroppen sin før de er klare og har funnet den riktige å gjøre det med er grunnleggende attraktivt. 

Skrevet

Verdien av å ha et sexliv, og få utforske og utfolde denne siden av seg selv, er i allefall høyere enn "verdien" som Arne46 prater om. Han mener da tydeligvis at de som har hatt sex er mindre verdt,  og antakeligvis verdiløse etter et visst antall partnere.  

24 er ikke spesielt gammelt Ts, men på et eller annet tidspunkt vil jeg som mann begynne å lure på hvorfor du ikke har ligget med noen. Om du har problemer med å omgås folk, eller ikke er seksuell i det hele tatt? 

Jeg var eldre, men for en sjenert mann så er det vel mer vanlig.  

Anonymkode: 1e1d6...3cf

Skrevet (endret)

Må innrømme jeg blir litt mer interessert om jeg hører en jente jeg anser som kjæresteemne er jomfru. Eneste ulempen er at det kan tyde på at hun er typen som man må gå på 100 dates før man finner ut om man har seksuell kjemi, det er ikke fullt så interessant

Endret av Sykkelkopp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...