Gå til innhold

Definere forholdet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har datet i 4 måneder. Jeg har møtt alle vennene og kolleger flere ganger - er hans +1 til "alt". Når jeg snakker med vennene hans vet de allerede veldig mye om meg. Drog på helgebesøk til familien hans forrige helg.

Han legger planer for oss langt frem i tid. Sier alltid "vi" og "oss". Er super oppmerksom, passer på jeg har det bra, prioriterer meg over venner, planlegger fantastiske dater, husker alt jeg sier, tekster gjennom hele dagen osv. Lærer norsk (han er engelsk). All good!

Men, når jeg begynner å ta opp temaet kjærester skifter han tema.

Synes det er litt usammenhengende.

Ville du oppført deg som han med noen du ikke anså som kjæreste?

Anonymkode: 1678d...729

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan tar du det opp? Hvorfor lar du han skifte tema? Dette er jo helt klart noe som må defineres i enighet av begge to, og begge må vite den andres følelser og intensjoner med forholdet. Det er mange som kan ha en relasjon tilsvarende et seriøst forhold, uten å ville låse seg eller se for seg noe langsiktig. 
Du må spørre han "Du, jeg lurer på hvordan fremtidsvisjonene dine er jeg, ser du for deg at vi to kommer til å få barn og stifte familie sammen? Jeg syns det er på tide at vi blir offisielle kjærester men om vi ikke ser for oss det samme i fremtiden så er det jo fair at vi snakker om det så ingen blir misforstått eller unødvendig såret" Om han sier han ikke er klar for å definere det eller låse noe forhold, så vil han nok dessverre bare ha deg som pausedama inntill han finner den han vil gifte seg med. 
Jeg vet om mange menn som tar med seg både pulevenninder og damer som de ikke vil gifte seg med (venter på noe bedre) hjem til foreldrene, ikke på staselig middag vel å merke, men å hilser på de osv. 

Anonymkode: 4ae77...22a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...